رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: از101نفر ثبت نامی برای مجلس شورای اسلامی ، صلاحیت 72نفردرهیات اجرایی استان تایید و17نفر صلاحیت شان احراز نشد و 12نفرهم انصراف داده بودند.
کد خبر: ۱۵۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 05 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی افزود: در حوزه انتخایه بندرعباس شامل بندرعباس، قشم حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر 63نفر نام نویسی کرده که صلاحیت 37نفر تایید ، 14نفر احراز هویت نشد و12نفرهم انصراف داده بودند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخایه میناب شامل میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد از 14نفرثبت نامی ، صلاحیت 13نفر تایید و یک نفراحراز هویت نشد ، در بندرلنگه شامل بندرلنگه ، بستک وپارسیان هم از 24نفر ثبت نامی ، دونفراحراز هویت نشد و انصرافی نداشیتم.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان تصریح کرد: از مجموع 101نفر ثبت نام شده برای مجلس شورای اسلامی تا پیش از اعلام احراز صلاحیت ، 12نفر انصراف داده و89 نفرباقی مانده بودند که پرونده همه این افراد به هیات نظارت ارسال که امکان تایید ویا رد صلاحیت این افراد به آنجا هم وجود دارد.

اکرمی یاد آور شد: اسامی افراد احراز هویت نشده شخصا به خودشان اعلام می شود و احراز هویت نشدگان می توانند از 16تا 19 دیماه به هیات نظارت برای رسیدگی شکایت کنند وهیات نظارت هم از 20تا 26 دیماه فرصت دارند تا به صلاحیت این افراد رسیدگی کنند و بازهم اگر دوباره رد شدند از 27دیماه تا 16 بهمن فرصت برای رسیدگی به صلاحیت این افراد در هیات نظارت شورای نگهبان فراهم است.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار