رئیس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان گفت: براساس برآوردهای اولیه 210 شعبه اخذ رأی برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۵۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 30 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل پاسلار اظهار داشت: از حوزه غرب هرمزگان 24 نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد یک نفر بانو و مابقی آقا هستند.

وی بیان داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان دو نفر سابقه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند و مابقی نفرات جدید هستند.

پاسلار با اشاره به تلاش تمام دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات پرشکوه، گفت: به عنوان نماینده دولت و خادم ملت اجازه نخواهیم داد که از بیت المال و اموال دولتی به سود یا ضرر کاندیدای خاصی استفاده شود.

حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی در حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.

شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده که سه نفر در بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر، یک نفر میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد و یک نفر هم بندرلنگه ، بستک و پارسیان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار