مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در اثر بارندگی های دیروز و امروز در استان، پنج میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق هرمزگان وارد شده است.
کد خبر: ۱۵۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 26 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالصاحب ارجمند اظهار داشت: دراثرخسارت های وارد شده که بیشتر در غرب و شمال استان بوده، برق چند روستا برای ساعاتی قطع شده که البته با تلاش تیم فنی در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شده است.

وی افزود: بارندگی در بندرعباس مرکز استان هیچ گونه خسارتی نداشته و تیم های فنی در آماده باش کامل برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی هستند.

ارجمند خاطرنشان کرد: هم اکنون 60 گروه فنی در اقصی نقاط استان در آماده باش کامل برای رفع مشکلات احتمالی هستند.

لازم به ذکر است، با ورود سامانه بارشی کم فشار جنوبی به هرمزگان، اقصی نقاط این استان از صبح روز گذشته شاهد بارش باران بودند.
 
شدت بارش در برخی نقاط به ویژه در غرب هرمزگان به حدی بوده که راه های ارتباطی ده ها روستا با مراکز شهرستان ها قطع شده است.

شدت بارش در بندرعباس مرکز استان هرمزگان نیز موجب تعطیلی مدارس شیفت صبح امروز (شنبه پنجم دیماه) و آبگرفتگی معابر شده است.

اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرده است: این سامانه کم فشار ظهر یکشنبه ششم دیماه به صورت کامل از استان خارج خواهد شد.

در بارندگی هفدهم تا 21 آبان ماه امسال که 13 نفر جان خود را در هرمزگان از دست دادند، 120 میلیارد ریال به تاسیسات برق این استان خسارت وارد شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار