مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به در دست اجرا بودن ۲۳ نمازخانه در مدارس هرمزگان گفت: با اتمام این پروژه ها ۲۷۱۴متر مربع به فضای نمازخانه‌های مدارس استان اضافه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 09 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس هرمزگان، ماشا الله قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تربیت دینی دانش آموزان اظهار داشت: تا کنون بیش از 600 نمازخانه در مدارس هرمزگان با همت نوسازی  مدارس احداث شده است.
 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان یاد آور شد: در احداث نمازخانه‌ها استانداردهای فنی و مهندسی برای مقاومت ساختمان لحاظ می‌شود.  
 
قاسمی در ادامه بیان داشت: اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اعتباری بالغ بر 37میلیارد ریال در حال حاضر بیش از  23 نمازخانه را بصورت مستقل و غیر مستقل در مدارس استان در دست اجرا دارد.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه به مشارکت خیرین استان در ساخت نمازخانه های مدارس اشاره داشت و تصریح کرد: در 10سال اخیر بیش از  152 نمازخانه در استان  احداث شده که ازاین تعداد 23 پروزه مردمی، 12 پروژه مشارکتی و 114پروژه نیز با استفاده از اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار