توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری هرمزگان در نشستی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری به نماینده سازمان جایکا از کشور ژاپن معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 25 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس شیرخانلو سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری هرمزگان سه شنبه شب در این دیدار به بیان وضعیت اقتصادی استان و زیرساخت های موجود به خصوص در زمینه صنایع، حمل و نقل گردشگری، کشاورزی و نفت و گاز پرداخت و مباحثی در زمینه قابلیت های سرمایه گذاری استان را تشریح کرد.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاه ها، مدیرکل راه آهن استان، قائم مقام شهرداری بندرعباس و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ظرفیت های فعلی و برنامه های آتی این ادارات را ارائه و مقرر گردید نماینده جایکا ، گزارش بازدید و نشست را رسما اعلام تا مراحل بعدی برنامه ریزی شود.

سازمان جایکا از سازمان های دولتی کشور ژاپن است که با دیگر کشورها در زمینه سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های زیرساختی و انتقال دانش فنی و تکنولوژی همکاری می کند.

آسادا نماینده این سازمان که در استان هرمزگان حضور پیدا کرد از نزدیک با برخی ظرفیت ها و توانمندی های استان به خصوص در زمینه حمل و نقل و امور زیرساختی آشنا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار