اقداماتی در خصوص استفاده از خودروهای مناسب با پلاک منطقه آزاد قشم به عنوان تاکسی در فرودگاه، راه آهن و بنادر مسافری بندرعباس صورت گرفته و برای این کار 300 دستگاه خودرو با پلاک منطقه آزاد قشم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 09 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان،‌ آن طور که شهردار بندرعباس در هفته قبل و در برنامه زنده تلویزیونی پرس و جو از شبکه سیمای خلیج فارس وعده داد، قرار است که به منظور تقویت سیستم حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس دو اقدام مهم از سوی شهرداری صورت گیرد. اول این که سامانه حمل و نقلی اتوبوس های بی آر تی برای اولین بار در بندرعباس ایجاد و احداث شود و دوم این که تعداد 1300 دستگاه تاکسی جدید نیز به شبکه حمل و نقل این شهر اضافه می شود تا مشکل حمل و نقل عمومی در بندرعباس کاهش یابد.

شهردار بندرعباس خبری خوش که پیش ترها استاندار هرمزگان نیز خبر از آن داده بود مورد تاکید قرار داد و گفت: قرار است 300 دستگاه خودرو با پلاک مناطق آزاد برای برخی مسیرهای خاص نظیر راه آهن و فرودگاه و ... نیز با هماهنگی و همکاری استانداری هرمزگان اختصاص یابد.

                                   نشست تاکسیرانی و اداره کل کار،‌تعاون و رفاه

محمد علی سلیمی مدیرکل کار،‌ رفاه و تعاون هرمزگان در نشست با مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس با اشاره به تاکید استاندار بر ایجاد اشتغال اظهارکرد: با ورود یکهزار و 300 دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل درون شهری بندرعباس از طریق این تسهیلات ، شاهد ایجاد اشتغال در این حوزه خواهیم بود.

وی اظهارکرد: پس از گفت و گو و اقدام اولیه در قالب تفاهم نامه ، این تاکسی ها به متقاضیان که مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی و سایر افراد جویای کار هستند، واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس نیز گفت: اقداماتی در خصوص استفاده از خودروهای مناسب با پلاک منطقه آزاد قشم به عنوان تاکسی در فرودگاه ، راه آهن و بنادر مسافری بندرعباس صورت گرفته و برای این کار 300 دستگاه خودرو با پلاک منطقه آزاد قشم اختصاص یافته است.

حسن اخلاقی افزود: همچنین یکهزار دستگاه خودروی سمند نیز به منظور جبران کمبود تاکسی در سطح شهر بندرعباس ، اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی عابدینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
باسلام به نظر اینجانب یک راننده تاکسی خط اسکله حقانی به طور متوسط ماهانه یک میلیون پانصد هزارتومان قسط دارم وبااین ماشین های به قول خودتان تویوتا چقد میخواهین حساب کنین که نه سیخ بسوزه نه کباب.قسط ماشین جدید ووام و....کمرراننده تاکیی خودد میشود فک کنم مسعولین هم این طور نخوان نمیدونم صلاح خویش را خسروان دانند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار