معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۳ در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 11 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//حوریه حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از حوزه ارزیابی شهدای خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: در این فرآیند که از روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت آغاز شد ۷۱۵ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۳ در مرحله اول مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. 

وی اضافه کرد: داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول سه برابر ظرفیت مورد نیاز می باشد که در ۱۰ گروه ارزیابی می شوند.

 به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان، روزانه ۱۰ حوزه برای ۸۰ نفر ارزیابی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۳ پیش بینی شده که این مراکز با بهره گیری از کارشناسان مجرب فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اهمیت فرایند ارزیابی و مصاحبه استخدامی ویژه معلمان پذیرفته شده در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید بسیار خطیر است، ضرورت دارد معلمان به ویژه معلمان دوره ابتدایی که الگوی دانش آموزان هستند با حساسیت ویژه ای جذب آنان در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری باشد. 

حاجی زاده همچنین گفت: به همین جهت از بهترین معلمان دوره دیده و دارای شایستگی های لازم استفاده شده است. 

وی اضافه کرد: در این فرایند چهار مرحله در فرایند ارزیابی وجود دارد که شامل: مدارک هویتی، پژوهشی- مدارک پزشکی- گزینش و ارزیابی ست که داوطلبان می بایست در تمامی مراحل صلاحیت و امتیاز لازم را کسب نمایند و غیبت داوطلب در هر کدام از این مراحل به منزله انصراف ایشان می باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان در خاتمه گفت: فرایند ارزیابی با همکاری و فعالیت ۵ حوزه،۱۰ گروه، ۱۱۰ ارزیاب، ۵ تسهیل گر و ۵ کمک تسهیل گر اجرا خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار