پای سخن معلمی که ادامه دهنده راه پدرش شد: گفتگو با دختر شهید عبدالحسین روحانی
تابناک هرمزگان- در دومین روز از هفته بزرگ داشته مقام معلم یادی کردیم از شهدای عزیز فرهنگی استان و بهانه ای شد تا به همراه محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ مهدیه دهقانی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان و احسان دلیری رئیس اداره امور تربیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منزل خانواده شهید سید عبدالحسین عمرانی حضور یابیم و پای صحبت های همکار فرهنگی مان بنشینیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 03 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد و هجده سال افتخار خدمت در سنگر تعلیم و تربیت دانش آموزان را دارم. پدر و مادرم هر دو فرهنگی بودند و تنها پنج سال سن داشتم که پدرم به افتخار شهادت نائل گردید.
یک سال معلم بودم و اکنون معاون پرورشی مدرسه راضیه بندرعباس هستم.  معلمی عشق است و تا زمانی که عاشق کارت نباشی از کار کردن خسته خواهی شد.
معاونین پرورشی نقش بسزایی در خودباوری و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان دارند اگر به کار پرورشی علاقه داشته باشی می توانی مسیر زندگی دانش آموزان را تغییر دهی و‌ من این تأثیرگذاری را با تمام وجودم لمس کرده ام؛ دانش آموزانی بودند که در ابتدای سال تحصیلی، خجالتی و‌گوشه گیر بودند و توانستم با تشویق و دادن مسوولیت به آنان دانش آموزانی با اعتماد به نفس و اجتماعی تربیت کنم که شوق پرورش را در من دوچندان می‌کند.

شهید عبدالحسین عمرانی در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و پنج در شهرستان میناب به دنیا آمد در سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت ازدواج کرد و صاحب یک دختر و سه پسر شد به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در یکم بهمن هزار و سیصد و شصت و چهار در اروند کنار آبادان به شهادت رسید و پیکر او در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار