با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شد؛
تابناک هرمزگان-حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن تلاش های دولت مردمی سیزدهم و تبریک به وزیر آموزش و پرورش در اجرای یکی از مهم ترین قوانین تاثیر گذار بجا مانده از گذشته، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که با تلاش های همه ارکان دولت و آموزش و پرورش در نخستین روزهای سال جاری چراغ مولدسازی املاک بلااستفاده در کل کشور، در استان لازم التوجه هرمزگان و در شهرستان کمتر توسعه یافته میناب با آغاز احداث مدرسه ۱۵ کلاسه به نام دانشمند ایران زمین دکتر حسابی روشن شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 20 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//وی با اشاره به اینکه به نظرمی رسد راهبرد مولدسازی بخش عمده مسائل کشور به ویژه آموزش و پرروش را مرتفع نماید، اظهار کرد: هیچ ملک خیری و خیرسازی در موضوع مولدسازی قرار نمی گیرد. املاکی که سالها بلااستفاده بوده مولدسازی می شود تا نیاز شدید به فضای آموزشی و پرورشی در کشور مرتفع گردد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی هنرستان دکتر حسابی که ظی چند سال متوقف شده بود ،  با ۱۵ کلاس درس و با اعتبار ۳۰میلیارد تومانی از محل مولد سازی آغاز شد.

گفتنی است، از محل مولدسازی یکی از املاک بلااستفاده شهرستان میناب، با عملیات تکمیل مدرسه ۶ کلاسه روستای شمجو، احداث مدرسه ۱۵ کلاسه دکتر حسابی، تکمیل مدرسه ۹ کلاسه دکتر شریعتی و توسعه ۱۰ کلاس درس در مدارس میناب جمعا ۴۰ کلاس درس به دانش آموزان این منطقه هدیه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار