تابناک هرمزگان- ریس واحد اهدا عضو، از انجام دومین مورد اهدا عضو در بیمارستان کیش، در روز 31 اردبیهشت، همزمان با روز ملی اهدا عضو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ 21 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: راحله نوزادی، بانوی 41 ساله، اهل مشهد و ساکن کیش، در روز 27 اردیبهشت با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان کیش مراجعه و با توجه به وخامت حالش، در بخش ICU بستری و تحت درمان ویژه قرار می گیرد.

متاسفانه به رغم انجام خدمات درمانی تخصصی برای وی؛ به علت شدت آسیب وارده به سلول های مغزی، این بانوی جان آفرین در تاریخ 29 اردیبهشت،مرگ مغزی شده و با رضایت خانواده اش، جهت اهدا عضو، هماهنگی لازم جهت اعزام جراح از شیراز به بیمارستان کیش انجام شد.

لازم به ذکر است با توجه به سکونت پدر در شهر مشهد و لزوم اخذ رضایت از ایشان، برای انجام اهدا عضو، رضایت گیری از پدر با همکاری کوردیناتورهای اهدا عضو مشهد انجام گردید.

دکتر حسین پور در ادامه افزود: در روز 31 اردیبهشت" همزمان با روز ملی اهدا عضو؛ کبد و دو کلیه این بانوی جان آفرین طی عمل هاروست برداشت و جهت پیوند به بیماران لیست انتظار، به مرکز پیوند جنوب کشور انتقال داده شد.

دکتر حسین پور ضمن طلب آموزش از درگاه خداوند متعال برای این مرحومه مغفوره؛ از کار خداپسندانه خانواده نوزادی تقدیر نمود و برای آنها از باری تعال اجری عظیم و صبری جزیل طلب نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار