رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرک پیامبراعظم در بندرعباس تا ۲ ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 05 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد شکاری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: فاز عملیاتی پروژه بیمارستان 540 تختخوابی پیامبر اعظم بندرعباس طی 2 ماه آینده به اجرا در خواهد آمد.
 
وی در ادامه بیان داشت: این بیمارستان از منابع دانشگاهی و با مشارکت بانک رفاه ساخته می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: زمین برای ساخت این بیمارستان از سوی سازمان مسکن و شهرسازی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شده است.
 
شکاری در ادامه از راه اندازی ساختمان الحاقی بیمارستان کودکان بندرعباس خبر داد و افزود: با راه اندازی این ساختمان در 4 طبقه شاهد افزایش 25 تخت ویژه کودکان خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این ساختمان الحاقی، بخش‌های انکولوژی، تخت‌های آی سی یو و بخش های بستری کودکان نیز به ظرفیت بیمارستان اضافه می شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزایش مراقبت‌های ویژه برای این گروه سنی با توجه به آغاز بیمارهای پاییزی و شیوع عفونت‌های دستگاه تنفسی در بین کودکان، توسعه شاخص‌های سلامت و کمک به کاهش مرگ و میر کودکان را از اهداف راه اندازی این ساختمان الحاقی عنوان کرد.
 
شکاری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طرح‌های تحقیقاتی جزیره هرمز نیز با هدف معرفی این جزیره به عنوان جزیره سالم در ایران در هفته جاری رونمایی می‌شود.
 
وی گفت: این طرح‌های تحقیقاتی در مرکز سلامت این جزیره با هدف تغییر سبک زندگی مردم با محوریت بهداشت و سلامت به مباحث بیماری‌های واگیردار، غیر واگیردار، اعتیاد، بیماریهای قلبی و سرطان می پردازد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در صورتی که این طرح در جزیره به موفقیت برسد به عنوان الگو در مناطق دیگر به ویژه جزایر نیز به اجرا در می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار