ابوترابی‌فرد در مراسم بزرگداشت مرحوم عباسی

با تن پروری کشور به موفقیت نمی رسد

ایران اسلامی با پیمودن مسیری که رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد کشور مشخص کرده‌اند و با علم، تلاش و ایمان در آینده به قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد. جهد به معنای نهایت تلاش است و با تن‌پروری نمی‌توان کشور را به موفقیت رساند.
کد خبر: ۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 04 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد پنج‌شنبه شب در آیین بزرگداشت مرحوم عباس عباسی نماینده سابق مردم شهرستان‌های بندرعباس، قشم، حاجی آباد، میناب، رودان و جاسک در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های مختلف اظهار کرد: اگر مدیریت درست، استفاده بهینه و صحیح از منابع، ذخایر، کار و مجاهدت داشته باشیم به این هدف دست می‌یابیم.
 
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران اسلامی با پیمودن مسیری که رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد کشور مشخص کرده‌اند و با علم، تلاش و ایمان در آینده به قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: جهد به معنای نهایت تلاش است و با تن‌پروری نمی‌توان کشور را به موفقیت رساند.
 
وی ادامه داد: کم نیستند جوانان این کشور که دیگر مانند نیاکان خود آماده تلاش نیستند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: گذشتگان استفاده بهینه و درستی از منابع داشتند در حالی که اکنون ایرانیان اسراف فراوانی در منابع و ذخایر کشور دارند و در حال حاضر با همه مشکل‌ها و کمبود آب در مصرف این مایع حیات، اسراف می‌کنیم و در صدر کشورهای پر مصرف جهان قرار داریم.
 
ابوترابی‌فرد همچنین گفت: اگر مجاهدت ملت ایران در عبور از فشارها و تنگناهای ناشی از تحریم نبود، امروز دشمن به ایستادگی و عظمت این ملت اذعان نمی‌کرد.
 
وی ادامه داد: امروز رسانه‌های آمریکا تبدیل به پایگاه‌های خبر پراکنی درباره قدرت ملی ایران شده‌اند و رئیس جمهوری آمریکا برای توجیه عمل خود قدرت ملت ایران را مطرح می‌کند.
 
وی با اشاره به سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام عباسی نماینده مردم هرمزگان در دوره‌های اول، سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم عباسی حضوری مؤثر، مبتنی بر ایمان و علم در مجلس داشت و انسان زنده و عنصر پرکار در مجلس شورای اسلامی بود.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اشاره کرد: مرحوم عباسی مجاهد در راه خدا بود و بر بدن پاکش شکنجه‌های دوران طاغوت را به همراه داشت و کرسی مجلس را جایی برای رفاه تبدیل نکرد.
 
مشکل آب‌شیرین بندرعباس
 
استاندار هرمزگان نیز در این آیین اظهار کرد: قبل از حضور بنده در استان آب شیرین‌کن بندرعباس تعطیل بود و محیط زیست نیز با اجرای آن مخالفت می‌کرد.
 
جاسم جادری ادامه داد: مشکل زمین را حل کرده‌ایم و در حال تلاش برای رفع مشکل محیط زیستی آن هستیم.
 
وی یادآور شد: مهر سال آینده مرحله اول آب شیرین کن 20 هزار متر مکعبی بندرعباس به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
استاندار هرمزگان گفت: کشور هنوز در تحریم قرار دارد و اعتبارها و امکانات کم است و با همین بضاعت باید تلاش کنیم کارهای مورد پسند جامعه و نظام را به سرانجام برسانیم.
 
وی اضافه کرد: 12 سال افتخار شاگردی مرحوم حجت‌الاسلام عباس عباسی را که از یادگاران دوران تلاش و مجاهدت در مجلس‌های سوم، چهارم و پنجم بود، داشتم.
 
مرحوم حجت ‌الاسلام عباس عباسی 16 سال نماینده مردم هرمزگان (میناب رودان و جاسک، بندرعباس، قشم و حاجی آباد) در دوره ‌های اول، سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی و همچنین ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان در سال های 79 تا 81 بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار