خلیج فارس قلب تپنده ایران اسلامی است

فرمانده پارسیان گفت: خلیج فارس قلب تپنده و قطب استراتژیک کشور به لحاظ سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.
کد خبر: ۳۰۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رادمهر صبح امروز در حاشیه دیدار با فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه اظهارداشت: امروزه دفاع از امنیت در داخل و خارج از مرزها یکی از وظایف اساسی سپاه پاسداران است که با حمایت و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای جان برکف سپاه مقتدر و ارتش و تمام نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی امنیت مطلوبی در کشور و در مرزهای ایران اسلامی حاکم است.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیری که  مقام معظم رهبری مشخص کرده گام برداریم، تصریح کرد: خلیج فارس قلب تپنده منطقه و قطب استراتژی کشور به لحاظ سیاسی و اقتصادی و امنیتی می‌باشد که در بحث گاز و نفت روز به روز حساسیت بیشتر می‌شود که با اشرافیت نیروی دریایی سپاه  بعنوان فرزندان نظام با مدیریت سردار فدوی و نیروهای شجاع و ارزنده، اقتدار در منطقه حکم‌فرما است.

رئیس شورای تامین شهرستان پارسیان خاطر نشان ساخت: اولویت جدی و مهم سپاه با توجه به تاکیدات فرمانده کل قوا تلاش در جهت ارتقا و تسهیل امنیت پایدار در خلیج فارس است.

وی افزود: دستاوردها، موشک‌ها و ناوهای سپاه دریایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانه اقتدار کشور عزیزمان است که موجب افتخار هموطنان و ترس دشمنان و در راس آنان آمریکا و اسرائیل است.

رادمهر اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل در دفاع مقدس به دشمنان نظام درسی دادیم که این درس باعث شده امنیت امروز کشور مثال‌زدنی باشد و امروز شاهد بودیم که مجلس آمریکا 17 بار نام زیبای ایران و خلیج فارس  را به زبان آوردند و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران با برکت وجود و رهبری مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای بی‌نظیر و تاریخی است.

وی افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب تا کنون در فشارهای متفاوتی از جمله جنگ تحمیلی، تهدید، محاصره و تحریم اقتصادی قرار گرفته ولی امروز ما شاهد قدرت و توانایی نظامی و قدرت معنوی بالایی داریم که دشمن با شنیدن اسم کشور عزیزمان ایران به لرزه می‌افتد.

فرماندار پارسیان یادآور شد: سربازان نیروی دریایی سپاه چندین بار در دریای خلیج فارس ناوهای بیگانه را توقیف کردند که در تاریخ کشور آمریکا سربازانش یکبار هم به زانو در نیامده بود که بدست شما عزیزان به زانو در آوردیم که این نشان از عظمت و اقتدار سپاه است.

رادمهر اظهارداشت: امروزه 8700 کیلومتر مرزها ایران اسلامی در دست سپاه و نیروهای مسلح است که با خون شهدا و رزمندگان آبیاری می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: خدمات سپاه در کنار تامین امنیت در عرصه عمرانی و آبادانی، فرهنگی و ورزشی در کنار مردم است که این اقدامات سپاه مایه دلگرمی و قوت قلب مردم ایران اسلامی شده است و در شهر پارسیان مدرسه شجره طیبه با همت سپاه دریایی دایر است.

دیدار فرماندار پارسیان با سردار روانکاه فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار