اجرای چهارشنبه‌ها با تئاتر در بندرعباس

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان گفت: این انجمن با همکاری گروه "تیگار و تارس " در نظر دارد هر چهارشنبه فیلم نمایش های ملی و بین المللی را در تماشاخانه آفتاب به نمایش بگذارد .
کد خبر: ۲۵۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 02 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین کریمی در جمع خبرنگاران گفت: این طرح از طرف گروه های نمایشی استان پیشنهاد شد که با پیگیری و هماهنگی‌های لازم، این طرح هر هفته چهارشنبه راس ساعت ۲۲ در تماشاخانه آفتاب بندرعباس اجرا می‌شود.
 
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان در خصوص هدف برگزاری این طرح اظهار کرد: با اجرای این طرح زمینه ای فراهم می‌شود که هنرمندان هرمزگانی بتوانند نمایش‌هایی که در سراسر جهان به روی صحنه می‌رود را ببینند و پس از آن با بحث و بررسی نکات آموزشی این آثار را فرا بگیرند.
 
وی در خصوص نمایش هفته اول بیان کرد: اولین نمایشی که فیلم آن اکران شد نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر کارگردان صاحب سبک کشور است که ساناز نجفی و اسمعیل صالحی بازیگران هرمزگانی نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، در این نمایش امین طباطبایی، مهران امام بخش، خسرو شهراز، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، وحید راد، ساناز نجفی، سعیده آجرلی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی، امیررجبی، رسول مکوندی بازی می‌کنند.
 
«چهارشنبه‌ها با نمایش» هر هفته ساعت ۲۲ در تماشاخانه آفتاب بندرعباس با اکران یک فیلم از نمایش برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار