مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: با انتقال بیمارستان شریعتی به بیمارستان خلیج فارس بیش از 90 تخت به بخش های زنان و مراقبت های ویژه نوزادان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۳۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 29 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کامیار وثوقی افزود: امکانات و تجهیزات بیمارستان خلیج فارس با انتقال بیمارستان شریعتی بندرعباس به این بیمارستان افزایش یافت.
 
وی با  بیان اینکه پیش از این 75 تخت در این بخش ها فعال بود، بیان کرد: شمار اتاق های عمل بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نیز از 4  اتاق به 8 اتاق عمل افزایش یافت.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: بخش های مراقبتهای بارداری ، زایمان ، بیماریهای زنان و تصویربرداری بیمارستان شریعتی به بیمارستان خلیج فارس منتقل شده است.
 
وثوقی افزود: در تلاش هستیم تا پزشکان متخصص در رشته های داخلی ، ارتوپد و کلیه باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان مشغول به فعالیت شوند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: به دنبال انتقال بیمارستان شریعتی به بیمارستان خلیج فارس ، بیمارستان جامع زنان با 220 تخت در کنار بیمارستان شریعتی بندرعباس با اعتبار 21 میلیارد ریال ساخته می شود.
 
به گزارش ایسنا، بیمارستان شریعتی بندرعباس قدیمی ترین مجموعه بهداشتی درمانی هرمزگان است که از 31 اردیبهشت امسال به دلیل بازسازی و تعمیرات به صورت موقت به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار