26 تن میوه برای نوروز 95 ذخیره شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از خریداری و ذخیره 26 تن میوه برای نوروز 95 مردم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 15 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار میناب اظهار داشت: برای تنظیم بازار شب عید حدود 17 تن پرتقال و حدود 9 تن سیب برای شهرستان میناب خریداری و ذخیره شده و در تامین میوه شب عید امسال هیچگونه مشکل نخواهیم داشت.
 
وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تعداد 9 غرفه برای توزیع میوه نوروزی در سطح شهرها و بخش های شهرستان و روستاهای پرجمعیت تدارک دیده شده تا مردم در تعطیلات سال جدید به سهولت به میوه دسترسی داشته باشند.

پاکدامن با اشاره به تامین سایر کالاهای مورد نیاز مردم میناب در ایام پایانی سال گفت: اداره صنعت و معدن و تجارت با برنامه ریزی ،طرح فروش فوق العاده و حراج فصلی کالا با تخفیف ویژه در سطح شهرستان را در دستور کار خود قراردهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب تصریح کرد: با تلاش مجموعه اقتصادی دولت تدبیر و امید و همراهی مردم، تورم به 13 درصد کاهش یافته و تلاش های اقتصادی دولت همچنان ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد:با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش دستگاه های مرتبط ،از افزایش غیرمنطقی قیمت ها در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز 95جلوگیری شود.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار