اجرای 4 نمایش در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کشور در بندرعباس

بندرعباس- ایرنا- دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس گفت: در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره چهار نمایش اجرا شد.
کد خبر: ۱۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 28 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از مهر، سمیره دیناری روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز نمایش های روز ناشنوا به کارگردانی غلامرضا سبیلی از آباده، آواره به کارگردانی محمد بیژنی نسب از فسا به روی صحنه رفت .

وی افزود: نمایش مکعب به کارگردانی حسن ذاکری از میناب و در راه آبادی به کارگردانی سید صالح زینی پور از یاسوج عصر امروز از ساعت 16 تا 19و 30 دقیقه به روی صحنه می رود.

دیناری خاطرنشان کرد: 16 گروه شرکت کننده در این جشنواره در بخش صحنه ای (جسمی حرکتی- روشندلان)، بخش خیابانی و کودک و نوجوان با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس گفت : در روز پایانی این جشنواره از هر بخشی یک گروه نمایشی برتر می شود و گروه های برتر نمایشی به جشنواره بین المللی مهر آیین با حضور کشورهای اروپایی و آسیایی راه می یابند.
 
پنجمین جشنواره تئاترمنطقه ای معلولان کشور با حضور 16 گروه نمایشی از استانهای هرمزگان ، خوزستان ،فارس ، بوشهر و کهگیلویه بویر احمد از چهارم دیماه در بندرعباس آغاز شده و مراسم اختتامیه آن ساعت 18فردا هشتم دیماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار