جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به دشمن هرگز و در هیچ مناسبتی تبسم نخواهیم کرد، حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است، چشم هر دشمنی که به دنبال نفوذ باشد را کور خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 30 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی صبح امروز 9 (آذر ماه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم ولایت در بندرعباس ضمن گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش از دلاوری های شهید دریادار همتی فرمانده قهرمان ناوچه پیکان یاد کرد و گفت: : در میان شهدای هفتم آذر ماه نام شهید دریادار همتی فرمانده قهرمان ناوچه پیکان برجسته تر است، ابعاد شخصیتی و نظامی این شهید بزرگوار از جنبه های مختلف جذاب و آموزنده است.
 
وی افزود: از ویژگی های آن شهید بزرگ.ار که همواره از همرزمان او می شنویم این است که در زمان جنگ هیچگاه منتظر دشمن نمی ماند، بلکه او بدنبال دشمن می گشت تا پهنه آبهای خلیج فارس را از نفوذ دشمن پاک کند و به دشمن وقت طراحی و آماده شدن حمله ندهد.
 
سرتیپ موسوی عنوان کرد: امروز چهره جنگ ها تغییر کرده است، جنگ در تمامی مولفه های مختلف نرم و سخت، پنهان و آشکار در عرصه های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی دشمن به دنبال جای پا و اهداف شوم خود است.
 
وی با بیان اینکه ما سربازان جان فدای آیت الله خامنه ای با تبعیت محض از ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا فکر پیدا کردن جای پا را از مغز دشمن بیرون خواهیم کرد، افزود:  ما به دشمن هرگز و هرگز و هیچ مناسبتی تبسم نخواهیم کرد، حرف ما با دشمن حرف اخم و خشم است، چشم هر دشمنی که به دنبال نفوذ باشد را کور خواهیم کرد.
 
جانشنی فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچمدار توسعه سواحل کشور است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران رسالت بازگرداندن دریا و استفاده از ظرفیتهای دریا را دارد و پرچمدار توسعه سواحل کشور است، امنیت ناوگان حمل و نقل تجاری و نفتی نیز بر عهده نیروی دریایی ارتش است.
 
وی در پایان با اشاره به بازگشت سی و ششمین ناو گروه ارتش از ماموریت خلیج عدن، گفت: ناوگروه سی و ششم پس از ۷۶ روز دریانوردی و حراست و حفاظت از خطوط تجاری و نفتی ایران به کشور بازگشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار