بهادر:کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی اولویت اصلی شهرداری بندرعباس است

معاون عمرانی شهرداری بندرعباس گفت: کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌های عمران شهری است.
کد خبر: ۲۹۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 04 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا بهادر عصر امروز در حاشیه نشست با کارشناسان عمران شهری بندرعباس اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر بندرعباس کارایی و کیفیت مناسب اجرای پروژه‌ها است به طوری که این پروژه‌ها بتوانند در خدمت به منافع عمومی شهر بوده و سبب رفاه حال شهروندان شوند.
 
وی با بیان اینکه کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی یک ضرورت مهم بشمار می‌رود، افزود: شهر بندرعباس شرایط آب و هوایی خاصی دارد و سرعت استهلاک سازه‌های شهری بالا است و باید با مصالح و امکانات ویژه‌ای پروژه‌ها اجرا شوند و کیفیت آنها در طول زمان افت نکند.
 
معاون عمرانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی شهرداری بندرعباس در حوزه عمرانی، مناسب‌سازی اجرای پروژه‌ها با نیازهای مردم است و دلیل اصلی پراکندگی اجرای پروژه‌ها در مناطق مختلف شهری نیز به همین واسطه است.
 
بهادر ادامه داد: تقاطع‌های غیرهمسطح در سطح شهر بندرعباس از جمله اصلی‌ترین اولویت‌های شهری بندرعباس برای تکمیل و بهره‌برداری است و تمرکز هدایت منابع در حوزه عمرانی را به سمت تکمیل این پروژه‌ها قرار داده‌ایم.
 
وی اضافه کرد: پروژه‌های شهرداری باید مکمل یکدیگر در حوزه ارائه خدمات به مردم باشند و برای این منظور معاونت عمرانی همکاری خود را با بخش‌های مختلف شهرداری و همین طور با دستگاه‌های دخیل در حوزه مدیریت شهری افزایش داده است تا کارآمدی در اجرای پروژه‌های بزرگ افزایش یابد.
 
معاون عمرانی شهرداری بندرعباس گفت: همه تلاش‌مان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه عمران شهری بکار گرفته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب و کارایی مطلوب پروژه‌های به بهره‌برداری برسند.
 
بهادر تصریح کرد: ارزش اجرای پروژه‌های عمرانی به تکمیل آنها در زمان مقرر و در نظر گرفته شده است و لذا باید تلاش کنیم تا پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن تأمین اعتبار شده و اجرایی شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار