تابناک- فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت:مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره رياست جمهوري حماسه عزت آفرین است.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:با سپاس از مشارکت مردم در دور اول و نظم و ضابطه‌مندی در فرایند انتخابات نا به امروز داشتیم.

وی گفت: در طول دوره چهاردهم انتخابات، از  در دور اول تا دور دوم انتخابات به فضل الهی هیچ گونه مسئله امنیتی نداشتیم و این نشان از قانون مندی و اگاهیت مردم در امور است.

وی افزود: به جهت اهمیتی که برای آینده  کشور قائل هستیم در این حماسه عزت آفرین که مهم ترین رخداد سیاسی کشور است مشارکت داشته باشیم و توطعه های دشمن را خنثی و جواب دندان شکنی به آنان  دهیم.

جاودان تصریح کرد: مجموعه انتظامی با همکاری و هماهنگی که بین همه دستگاه های دارای مسؤلیت در حوزه نظم و  امنیت انتخابات است؛ همه و همه دست به دست هم داده اند تا مردم و همچنین متولیان برگزاری انتخابات، با آرامش و امینت حماسه بزرگ و عظیم را رقم بزنند. 

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مانند دور گذشته ١۴۴٩شعبه رای داریم که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بالغ بر ۶ هزار نفر از همکاران ما مسولیت تامین نظم و امینت را در انتخابات عهده دار هستند. 

جاویدان در پایان گفت: دشمنان ما به دنبال فرافکنی، تضاد و اختلاف هستند و ما باید انسجام، وحدت و هماهنگی ها را افزایش دهیم و توجه داشته باشیم به سرنوشت کشورمان و در چارچوب قوانین کشور و گوش به فرمان مقام معظم رهبری حماسه ای بزرگ را رقم بزنیم و با این کار جواب دشمنان جمهوری اسلامی ایران را دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار