29 میلیارد ریال اعتبار به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 29 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۹۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مهرداد شریف پور افزود : این اعتبار به دهستان موگویی و منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ و دهستان منج شهرستان لردگان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه 15 روستای واقع در دهستان موگویی از محرومترین مناطق شناسایی شده در استان است، تصریح کرد: بیش از 7 میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری زندگی به مددجویان دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ اختصاص یافت.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود : همچنین 9 میلیارد ریال در راستای کمک به پرداخت فرانشیز، رفع سوء تغذیه کودکان و کمک به امر ازدواج روستاییان این منطقه درنظر گرفته شده است.
شریف پور، با تاکید بر ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و افراد نیازمند ، خاطر نشان کرد: 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به متقاضیان در دهستان موگویی و 3 میلیارد ریال به مددجویان منطقه بازفت پرداخت می‌شود.
وی افزود : 16 میلیارد ریال نیز به بخش بازفت و دهستان منج برای کمک به تعمیر ، تکمیل ، بازسازی ، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن و بهسازی سرویس‌‌های بهداشتی و حمام مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.
 33 هزار و 752 خانوار از کل 270 هزار و 434 خانوار چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد نیز 25 هزار و 997 خانوار مستمری بگیر هستند.
6 درصد جمعیت و 11 درصد از مجموع خانوارهای تحت پوشش استان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار