260 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان چهارمحال وبختیاری پرداخت می شود

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کمک های فنی و اعتباری به متقاضیان استان در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 16 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حبیب الله وفایی اظهار کرد: 150میلیارد ریال از این اعتبارات برای بخش کشاورزی، 94میلیارد ریال بخش صنعت و مابقی برای بخش بهداشت و درمان و گردشگری در نظر گرفته شده است.
وی درباره شرایط دریافت این اعتبارات اظهار کرد: این تسهیلات در قالب یارانه سود (پوشش بخشی از نرخ بهره بانکی) به متقاضیانی واگذار می شود که واحدهای آنان از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به عنوان طرح های اولویت دار معرفی شوند.
وفایی ادامه داد: طرح هایی که دارای بالاترین میزان اشتغال و دانش بنیان بوده و در راستای تکمیل زنجیره تولید بخصوص برای فرآوری محصولات کشاورزی استان راه اندازی شوند و یا کمترین آسیب های زیست محیطی را داشته باشند در اولویت دریافت تسهیلات قرار دارند.
وی محل تامین کمک های فنی و اعتباری را اعتبارات تملک دارائی های استان عنوان کرد.
اینک بیش از یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به طورعمده به دلیل مشکلات نقدینگی فعالیت حدود نیمی از این واحدها متوقف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار