مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

پیشرفت فیزیکی 100 درصدی پروژه خیری شادروان هادی‌پور بروجن

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز جامع سلامت شهری و کلینیک تخصصی دندانپزشکی شادروان هادی‌پور بروجن تا‌کنون پیشرفت 100 درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۷۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 15 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، عباس قادری طی بازید مشاور وزیر و دبیر مناطق کمتر‌ توسعه‌یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه‌های بهداشتی شهرستان بروجن اظهار کرد: مرکز جامع سلامت شهری و کلینیک تخصصی دندانپزشکی شادروان هادی‌پور بروجن با زیر‌بنای یک هزار و 200 متر مربع با صرف 300 میلیون تومان اعتبار از آورده خیر و مابقی از محل اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری هم اکنون با 100 در پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت، کلینیک بیماری‌های رفتاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 و خانه پزشک امام سجاد (ع) بروجن از پروژه های خیری دیگری است که هم‌اکنون با حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است این پروژه نیز با تأمین اعتبارات مورد نیاز مازاد بر آورده خیر،‌ طی 3 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

قادری اضافه کرد: آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره قبل از ازدواج بروجن از جمله پروژه‌های بهداشتی خیری بود که سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با توجه به خدمات شایان و قابل توجه به لحاظ کمی و کیفی که به مردم شهرستان‌های بروجن، لردگان و اردل ارائه می‌نماید ضمن ارتقای خدمات، افزایش رضایت‌مندی بیماران را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار