در آخرین شب جمعه سال جاری

مراسم بزرگ زمزمه دعای پرفیض کمیل در قزوین برگزار می‌شود

همزمان با فرارسیدن سال جدید و در آخرین شب جمعه سال جاری مراسم بزرگ زمزمه دعای پرفیض کمیل در آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با فرارسیدن سال جدید در آخرین پنجشنبه سال جاری مراسم بزرگ و پرفیض دعای کمیل با حضور گسترده مردم در شهر قزوین برگزار می‌شود.

ساسان کرمی مسؤول امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ویژه برنامه آخرین شب جمعه سال جاری اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن سال جدید در آخرین پنجشنبه سال و به تعبیر دیگر در آخرین شب جمعه سال جاری مراسم بزرگ و پرفیض زمزمه دعای کمیل با حضور گسترده مردم شهر قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم بزرگ زمزمه دعای پرفیض کمیل در آخرین شب جمعه سال جاری در جوار چهارمین حرم اهل‌بیت(ع) با نوای علی فرمانی از مداحان اهل‌بیت‌(ع) برگزار می‌شود.

مسؤول امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین ادامه داد: این مراسم در روز پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه سال جاری آخرین پنجشنبه سال همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود و همچنین پس از زمزمه دعای پرفیض کمیل هم مراسم مناجات صورت می‌گیرد.

کرمی ادامه داد: مراسم مناجات با خدا در آخرین شب جمعه هر ماه شمسی که مصادف با روز پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه سال جاری است از ساعت 24 تا 2 بامداد با سخنرانی استاد شرافتی و با نوای علی فرمانی ذاکر اهل‌بیت‌(ع) در آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگ زمزمه دعای پرفیض کمیل با همت و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین و آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار