بخشدار مرکزی قزوین:

خانواده‌ها برای توسعه ورزش هزینه کنند

بخشدار مرکزی قزوین توسعه در بخش ورزش را منوط به توجه خانواده و جامعه دانست و گفت: تا زمانی که خانواده‌ها برای ورزش هزینه نکنند توسعه در ورزش اتفاق نمی‌افتد.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی در جلسه بررسی مشکلات ورزش کبدی که با حضور فرماندار شهرستان قزوین، شهردار و مسؤولان ورزش در دفتر شهردار شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: باید ظرفیت‌های ورزشی شهر اقبالیه بیش از پیش به جامعه ورزشی کشور معرفی شود.

وی افزود: شهر اقبالیه ورزشکاران با استعدادی را تقدیم جامعه ورزشی استان و کشور کرده که همواره در عرصه‌های ملی خوش درخشیده‌اند.

بخشدار مرکزی قزوین ادامه داد: ورزش همگانی از عوامل سلامت جامعه بوده و توسعه آن نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسؤولان است.

علیخانی توسعه در بخش ورزش را منوط به توجه خانواده و جامعه دانست و تصریح کرد: تا زمانی که خانواده‌ها برای ورزش هزینه نکنند توسعه در ورزش اتفاق نمی‌افتد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از تمام فرصت‌ها برای توسعه ورزش و کمک به هیأت‌های ورزشی استفاده می‌شود.

بخشدار مرکزی قزوین با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ در سطح کشور و استان برای ورزشکاران یادآور شد: جوانان ورزشکار شهر اقبالیه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و افق بسیار خوبی دارند که با تلاش مضاعف و پیگیری‌های مستمر می‌توان آن را شکوفا کرد.

علیخانی مطرح کرد: نگاه مثبت مردم به ورزشکاران، علاوه بر ایجاد انگیزه در این افراد برای پیشرفت در زندگی، می‌تواند در ایجاد انگیزه و تزریق روحیه نشاط در جامعه هم بسیار مفید باشد.

وی با اعلام اینکه سلامت شهروندان از مهم‌ترین خواسته مسؤولان ورزشی است، عنوان کرد: شورای اسلامی و شهرداری اقبالیه با فراهم کردن ساختار و زیربنای ورزشی گام مهمی را برداشته‌اند.

گفتنی است، در این جلسه سه هزار مترمربع زمین برای احداث خانه کبدی از طرف شهرداری و شورای اسلامی واگذار شده که انجام فنداسیون آن هم برعهده شهرداری و شورای اسلامی است.

یادآور می‌شود، سه تخته تشک کشتی از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین به هیأت کشتی اقبالیه تا پایان بهمن ماه سال جاری اعطا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار