تقویت ارزش های دین بزرگترین وظیفه خبرنگاران است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: معرفی و تقویت ارزش‌ های دینی در بین جوانان، بزرگترین و اساسی ‌ترین وظیفه مسئولان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ ها است که خبرنگاران باید به آن بپردازند.
کد خبر: ۲۷۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: 17 مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار است و خبرنگاران رسالت مهمی بر عهده دارند و نباید از این مهم غفلت کنند.

 

وی ادامه داد: رسالت اصلی ما تبلیغ دین است و اطلاع رسانی در این حوزه امر مهمی است بنابراین رسانه ها نقش مهمی را در این بخش ایفا می کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: اطلاع رسانی سریع، صحت و دقت در خبر نکته مهم در امر اطلاع رسانی و کار خبرنگاری است و بی توجهی به این امر سبب شده تا بعضی وقت ها شاهد باشیم که در فضای مجازی مردم گرفتار تناقضاتی باشند.

 

وی عنوان کرد: باید برای توسعه دین بکوشیم و با توجه به اینکه خبرنگاران در خط مقدم همه وقایع و رویدادهای جامعه هستند باید در این مسیر پیشتاز بوده و شجاع و جسور باشند و ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور خبرنگارانی شجاع و دلیر بودیم تا حماسه‌ های این دوران را برای مردم منتشر کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: شناساندن، معرفی و تقویت ارزش‌ های دینی در بین جوانان، بزرگترین و اساسی ‌ترین وظیفه مسئولان نهادهای فرهنگی و رسانه‌ ها است که خبرنگاران باید به طور جدی به آن بپردازند.

 

وی یادآور شد: همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نکته دیگری است که دشمنان اسلام تلاش دارند آن را کمرنگ کنند و بنابراین رسانه ها باید به این حوزه بپردازند چراکه کم توجهی به این فرهنگ و کم رنگ شدن آن در جامعه، موجب می ‌شود که مردم با آسیب ‌های اجتماعی مواجه شوند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم فعالان عرصه رسانه با آگاهی در این حوزه قلم بزنند و در راستای تقویت دین خدا گام بردارند و در واقع یاری گر دین خدا باشند تا خداوند متعال آنها را یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار