به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، در این خصوص توضیح داد: با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیریت شرکت گاز استان قزوین، سه شنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی در این دفتر برگزار و مراجعین بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود میپردازند.
وی این ملاقاتهای عمومی با مردم استان را در سال گذشته بیش از 129 جلسه حضوری بر شمرد و افزود: این تعداد در 6 ماهه نخست امسال حدود 39 جلسه بوده است.
مفردبوشهری در ادامه افزود: علاوه بر ملاقات های عمومی در روز سه شنبه هر هفته، مراجعین می توانند بر اساس نیاز کاری به دفتر مراجعه و به بیان مسائل خود بپردازند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه رضایت شهروندان و مشترکین گاز از اولویت های این شرکت است، بیان کرد: موضوعاتی همچون درخواست شبکه گذاری، تسریع در روند گازرسانی به روستاها و صنایع اهم مواردی هستند که در جلسات ملاقات عمومی از سوی مردم مطرح می شود و راهکارهای لازم جهت بررسی و حل آنها با کمک کارشناسان سازمان ارائه میشود.
شایان ذکر است، با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، مراجعه کنندگان جهت ارتباط با مدیرعامل شرکت گاز استان می توانند از طریق تماس با شماره 02833792158 و یا مراجعه به سایت شرکت گاز استان به آدرس www.nigc-qazvin.ir درخواست خود را ارائه کنند.