در رسانه ها:
ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با هماهنگی قضایی طی بازدید از انباری واقع در بجنورد حدود سه تن قند کله که فاقد مجوز کشف کردند،دسترسي يک کلاهبردار حرفه اي اينترنتي به حدود 2 هزار حساب بانکي افراد حقيقي در کشور،مصدومیت هزار و 704 نفر طی پنج ماهه نخست امسال و شناسنامه دار شدن روستاهای قابلیت دار از نظر استعداد و ظرفیت ها از مهم ترین سرخط خبری جراید و خبرگزاری های استان است.
کد خبر: ۹۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با تسنیم،از کشف انبار غیرمجاز با سه تن قند کله شکسته در بجنورد خبر داد،وگفت:متهم پس از شناسایی صاحب اموال دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
وی افزود:متهم پس از تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه تحویل معاونت غذا و دارو داده شد.
مظاهری در ادامه از کشف 187 بسته انواع بسته‌های ادویه تقلبی و غیربهداشتی به ارزش یک‌ میلیون و هشت‌ صد هزار تومان خبر داد.
وی اظهار داشت:طی بازرسی مشترک پلیس آگاهی خراسان شمالی با معاونت غذا و دارو از فردی که اقدام به بسته‌بندی ادویه، ثبت آرم و علائم تقلبی و غیربهداشتی می‌کرده و در سطح شهر به فروش می‌رسانده است را شناسایی کردند.
وی تصریح کرد:متهم با هویت معلوم شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد گفت: ادویه کشف‌شده تحویل معاونت غذا و دارو شد.

دسترسي کلاهبردار اينترنتي به 2 هزار حساب بانکی

رئيس پليس فتاي خراسان شمالی،در گفتگو با خبرنگار روزنامه خراسان شمالی،از دسترسي يک کلاهبردار حرفه اي اينترنتي به حدود 2 هزار حساب بانکي افراد حقيقي در کشور خبر داد.
سهيل خاکشور گفت:با اعلام برداشت مبلغي به طور نامشخص از حساب بانکي يکي از شهروندان بجنوردي به پليس فتاي خراسان شمالي، ماموران اين اداره با انجام عمليات هاي پليسي در اين رابطه، سرنخ برداشت کننده وجه از حساب بانکي مالباخته را در فضاي مجازي اينترنت به دست آوردند.
وي اضافه کرد:بر اساس نتايج بررسي هاي ماموران پليس فتاي استان، متهم اين پرونده در شهر ديگري از کشور اقامت دارد و از طريق دسترسي به الگوريتم حساب هاي بانکي يکي از بانک هاي معتبر کشور به حدود 2 هزار حساب بانکي در اين بانک دسترسي پيدا کرده و از تعداد زيادي از آن ها نيز مبالغ زيادي را به سرقت برده است.
به گفته وي، اين متهم هنوز دستگير نشده و ماموران پليس فتاي استان که وي را به طور دقيق شناسايي کرده اند در حال پيگيري براي دستگيري او هستند.
وي ضمن هشدار به مردم در خصوص تغيير رمز اول و دوم حساب هاي بانکي خود بلافاصله پس از دريافت کارت هاي بانکي توصيه کرد:علاوه بر اين مردم بايد به صورت دوره اي نيز هر چند وقت يک بار هر 2 رمز بانکي خود را تغيير دهند تا از کلاهبرداري ها و سرقت هاي اينترنتي سودجويان جلوگيري شود.

افزایش 8 درصدی مصدومین تصادفات در خراسان شمالی

اداره پزشکی قانونی خراسان شمالی به نقل از میزان،گفت:در پنج ماهه نخست امسال، هزار و 704 نفر در تصادفات استان خراسان شمالی مصدوم شده‌اند.

بابک سلحشور، مدیر کل پزشکی قانونی استان،افزود:از کل مصدومین تصادفات طی پنج ماهه گذشته، تعداد یک هزار و 198 نفر مرد و 506 نفر زن بودند. در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و 576 نفر در تصادفات استان مصدومین شده بودند.
در پنج ماهه گذشته مرداد ماه با تعداد 417 نفر بیشترین و اردیبهشت با 280 نفر کمترین مصدوم ناشی از تصادف را داشته است.
وی افزود: بیشترین مصدومین تصادفات پنج ماهه در بجنورد با تعداد 751 نفر بود و پس از آن شهرستانهای شیروان با 342 نفر، اسفراین با 228 نفر، آشخانه با 210 نفر، جاجرم با 81 نفر، فاروج با 73 نفر و راز با 19 نفر در رتبه های بعد قرار دارند .

روستاها ازنظرقابلیت شناسنامه دار می شوند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی،به نقل از ایرنا،گفت:روستاها از نظر قابلیت باغی، زراعی، دامی، میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و سایر موارد شناسایی خواهند شد تا از این ظرفیت ها با برنامه ریزی استفاده شود.
محمد حسن علی نیا اظهار کرد:این طرح توسط دفتر روستایی استانداری اجرا خواهد شد.
وی بر تامین زیر ساخت های روستایی تاکید کرد و گفت: با توجه به تهیه شناسنامه روستایی ظرفیت روستاها تقویت خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بیان کرد:قابلیت ها، ظرفیت ها و مشکلات موجود در روستاها برای جذب گردشگر در روستاها باید شناسایی و توسط دستگاه های مسوول باید برای آن برنامه ریزی شود.
وی افزود:بیشتر روستاهای این استان قابلیت گردشگری و جذب گردشگر دارند که نیازمند تقویت زیرساخت ها می باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار