امام‌جمعه فیروزآباد با ابراز نگرانی از مشکلاتی که مردم با آن دست پنجه نرم می‌کنند اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده عمر دولت، تورم مجدداً افزایش پیدا نکند.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 04 September 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به دولتمردان برای افزایش تلاش‌ها در سال پایانی خدمت اظهار داشت: دولت باید در مدت باقی مانده اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و با کمک مجلس به اصلاح ساختار بیمارگونه نظام بودجه‌ای کشور بپردازد.

وی با تأکید بر اینکه دولت در زمان باقی مانده باید به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند افزود: رئیس دولت به فکر باز کردن قفل مشکلات مردم باشد.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه مردم با رأی خود به دولت خواستار رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی بودند، ادامه داد: دولت برای حل مشکل و معضل اشتغال جوانان به‌طور جد فعالیت داشته و برای مبارزه با ویروس کرونا پیش بینی‌های لازم را نموده و برای تقویت تهیه دارو ، گسترش فضاهای بیمارستانی و استخدام نیروهای متعهد و معتقد به نظام در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها تلاش کند.

امام‌جمعه فیروزآباد با ابراز نگرانی از مشکلاتی که مردم با آن دست پنجه نرم می‌کنند اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده عمر دولت، تورم مجدداً افزایش پیدا نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباط سیاسی اماراتی‌ها و صهیونیست‌ها، بیان داشت: آمریکا روزهای پایانی ریاست جمهوری خود را پشت سر می‌گذارد و دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات هر کدام برای بقای خود تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

امام‌جمعه فیروزآباد اظهار داشت: در این برهه چه کاندیدای جمهوری‌خواه و کاندیدای دموکرات‌ها نیاز شدید مادی در تبلیغات خود به یهودیان صهیونیست در آمریکا دارند.

هاشمی زاده گفت: بنابراین رئیس‌جمهور فعلی امریکا برای انتخاب خود دست به هر کار خطرناکی می‌زند مانند تقویت سیاسی میان کشورهای عربی و اسرائیل که در واقع برای غارت کشورهای عربی منطقه طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا برای حفظ منافع خود و پیروزی حزب جمهوری‌خواه خواهان حضور فیزیکی و سیاسی اسرائیل در منطقه بوده و به همین دلیل اماراتی‌ها را مجبور به رابطه علنی با اسرائیل غاصب کرده است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به خطراتی که در این رابطه منطقه را تهدید می‌کند تصریح کرد: ایجاد شکاف میان کشورهای منطقه و اسلام، فعال کردن سیاست استکباری آمریکا در منطقه، گرفتن شناسنامه جغرافیایی از کشورهای عرب و تقدیم آن به صهیونیست‌ها، نادیده گرفتن ایثارگری‌های گروه‌های مقاومت در فلسطین و هدر رفتن خون و شهدای این کشور از زمان اشغال تا به‌ حال و تبدیل‌شدن امارات عربی به یک پادگان نظامی و امنیتی در منطقه برای پیشبرد اهداف درازمدت آمریکا از جمله خطرات این رابطه است

هاشمی زاده با اشاره به شکست‌های آمریکا در سطح جهانی و منطقه افزود: بر کسی پوشیده نیست که بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا یکه‌تاز میدان در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و امنیتی به شمار می‌آمد.

وی ادامه داد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از برنامه‌های استکباری آمریکا به هم ریخت که از جمله تشکیل خاورمیانه بزرگ که همان اشراف و اقتدار آمریکا از نیل تا فرات بود که امروزه خبری از تشکل نمی‌بینیم و این تخریب سیاسی به طور جدی متوقف شد.

امام جمعه فیروزآباد اضافه کرد: از جمله اهداف آمریکا به دست گرفتن قدرت سیاسی سازمان ملل به‌ عنوان ابزار کار سیاسی خود در جهان بود که این مهم هم‌اکنون با از دست دادن حامیان خود در حال فروپاشی است.

هاشمی زاده بیان داشت: درهم شکستن قدرت انقلاب اسلامی ایران از دیگر اهداف آمریکا بود که نتیجه آن با مقاومت شدید انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت در منطقه و جهان روبرو شد.

وی اظهار داشت: فرار از عراق، شکست سوریه، اقتدار حزب‌الله در لبنان و متحد شدن گروه‌های فلسطینی در فلسطین اشغالی و مواردی دیگر، همه بیانگر افول قدرت آمریکا و بروز اقتدار انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار