نماینده سپیدان و بیضا با بیان اینکه وقتی به صورت رو در رو با مردم مواجه می شویم، مشکلات آنها به سرعت به گوش مسئولان می رسد، عنوان کرد: اینگونه مردم احساس آرامش می کنند و به مجلسی که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید انتظارات آنها را به خصوص در حوزه معیشتی برآورده کند، امیدوار می شوند.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 03 September 2020
به گزارش تابناک فارس: محسن علیزاده با اشاره به ابعاد نظارت میدانی نمایندگان از مناطق مختلف کشور، گفت: نمایندگان در جایگاه خدمتگزاری مردم قرار داشته و از میان آنها انتخاب شده اند تا مطالباتشان را از مسئولان پیگیری کنند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر مزایای بازدیدهای نظارتی نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی نیز چنین اقدامی مشابه نمایندگان مجلس آغاز کرده و از پشت میزهای خود بلند شوند و مسائل مردم را از نزدیک دیده و بشنوند.
 
علیزاده درباره مزایای نظارت میدانی نمایندگان ابراز داشت: این بازدیدها باعث شناسایی قوانین زائد می شود و خلاءهای قانونی را نیز مشخص می کند و نمایندگان می توانند پس از این نظارت ها، طرح ها و لوایح را با دقت بیشتری بررسی کنند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بازدیدهای نظارتی منجر به راستی آزمایی آمار ارائه شده در حوزه های مختلف از سوی مسئولان اجرایی کشور خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار