نماینده داراب و زرین دشت نظارت‌های میدانی نمایندگان مجلس را راهکاری موثر برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دانست و گفت: به‌یقین گره‌ای از گره‌های مردم در پی این نظارت‌های میدانی باز خواهد شد و مسیر حل مشکلات مردم را سهل الوصل می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳ 03 September 2020

به گزارش تابناک فارس: محمد جواد عسکری گفت: از آنجا که طرح‌های عمرانی دچار رکود شده حضور نمایندگان مجلس می‌تواند محرکی برای از سرگیری ساخت و توسعه آن‌ها باشد، همچنین آشنایی نزدیک نمایندگان با مشکلات مردم سبب تدوین طرح‌های کاربردی و اصلاح قوانین به نفع مردم خواهد شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که تدوین برنامه‌های توسعه‌ای و بودجه سالانه از حساسیت بالای برخوردار است آگاهی دقیق نمایندگان از مشکلات مردم می‌تواند در تدوین اصولی‌تر این برنامه‌ها نیز تاثیرگذار باشد.

وی با اعتقاد به اینکه نمی‌توان منکر تاثیرات مثبت نظارت‌های میدانی نمایندگان از مناطق مختلف شد، اضافه کرد: به‌یقین گره‌ای از گره‌های مردم در پی این نظارت‌های میدانی باز خواهد شد و مسیر حل مشکلات مردم را سهل الوصل می‌کند.

به گفته عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی، بسیاری از کاستی‌ها به راحتی قابل حل است اما به دلیل عدم نظارت و پیگیری به مشکلی حاد تبدیل شده‌اند به همین دلیل پیگیری نمایندگان در نظارت‌های میدانی حل مشکلات را در پی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار