در این برهه از زمان که ایام پیروزی انقلاب اسلامی است چندان قابل قبول نیست که در این شرایط یک مدیر کل بخواهد استعفا داده و بیماری همسر خود را بهانه قرار دهد تا ایجاد شائبه گردد.
کد خبر: ۷۱۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 10 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، پایگاه خبری "خبر هرمزگان" خبر از استعفای علیرضا درویش نژاد مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان که حدود هفت ماه قبل به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان منصوب شده بود، داده است.

مدیرکل هرمزگانی فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان استعفاء داد

در این خبر آمده است که؛ درویش نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبر هرمزگان ضمن تأیید این خبر، دلیل استعفایش را ابتلای همسرش به بیماری صعب العلاج اعلام کرده!!!

استعفای جناب مدیر کل در حالی انجام میگیرد که ایشان چندی پیش دلیل کناره‌گیری خود از ارشاد استان‌هرمزگان را نیز همین بهانه «بیماری همسر» عنوان کرده بودند.

درویش‌نژاد که در زمان تصدی خود در ارشاد هرمزگان با غش کردن سمت نشریات خاص تیشه به ریشه مطبوعات و رسانه استان زد و موجبات ورشکستگی بسیاری از نشریات استان را فراهم آورد، در بدو ورود به همدان نیز مورد اعتراض نمایندگان مجلس همدان قرار گرفت به گونه‌ای که نمایندگان همدان تهدید به استیضاح وزیر ارشاد کردند و اگر تمهیدات یکی از نمایندگان استان نبود، سرنوشت سیاسی جناب درویش نژاد هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

درویش‌نژاد در زمان تصدی خود در هرمزگان شخصاً دستور حمایت از روزنامه‌های خاصی را به قیمت نابودی سایر نشریات و تخطی از دستورالعمل توزیع آگهی‌های دولتی را صادر کرد.

این‌بار نیز مشخص نیست درویش‌نژاد در سر چه می‌پروراند که اگر بهانه بیماری بود، بهتر بود به بیماری همسر خود می‌پرداخت و خود را وارد گود سیاست نمی‌کرد تا به محنت نیفتد.

هر چند در این برهه از زمان که ایام پیروزی انقلاب اسلامی است چندان قابل قبول نیست که در این شرایط یک مدیر کل بخواهد استعفا داده و بیماری همسر خود را بهانه قرار دهد تا ایجاد شائبه گردد.

درویش نژاد در هرمزگان کارنامه خوبی از خود ارائه نداد و در همدان نیز حتماً کارنامه‌ای غیرقابل قبول داشته است که مسوولان همدان وی را وادار به استعفاء کرده‌اند و گرنه منتظر می‌ماند تا ایام 22 بهمن تمام شود و بعد از آن استعفای خود را مطرح می‌کرد نه اینکه با این عجله اعلام استعفاء می‌نمود.

بدون شک درویش نژاد یک مهره سوخته است که دیگر حمایت‌های سیاسی نمایندگان استان هم نخواهد توانست سابقه نه چندان خوب ایشان را، لاپوشانی کند.

از سویی دیگر استعفای معنادار درویش‌نژاد بیشتر بوی بازگشت به استان هرمزگان را می‌دهد تا پیگیری بیماری همسر، که امیدواریم استاندار هرمزگان و نمایندگان هرمزگان زیر بار این موضوع نروند و برای یک بار موضع خود را در قبال ‌مدیران سوخته، کاملاً روشن و مشخص کنند.
انتها پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار