مدیرکل‌ارشاد بعد 6 ماه بالاخره تعیین شد؛
با وجود تأکید استاندار مبنی بر اجازه صحبت به این خانم، مجری چنین اجازه‌ی به ایشان نداد و بعد هم میکروفن توسط مسئول «روابط عمومی ارشاد هرمزگان» از تریبون برداشته شد، در حالیکه استاندار علی رغمی که مجدداً و به قصد گوش دادن حرف‌های این خانم به صندلی خود بازگشت که بنشیند ولی برداشتن میکروفن از تریبون، مانع این کار شد.
کد خبر: ۷۰۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ 19 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، یکی از حواشی جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد، رفتن روی سن توسط یکی از همکاران سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان که گویا سابقه‌ای نزدیک به 12 ساله همکاری در این استان را دارد و امروز دقیقاً 3 سال است که از این استان به وزارتخانه منتقل شده است و نکته جالب این جاست که امروز 29 دی ماه 97 که جلسه تودیع و معارفه بود، دقیقاً مصادف با روزی می‌شد که بنابه گفته این کارمند، در 3 سال پیش یعنی 29 دی ماه 94 آخرین روز کاریش در استان هرمزگان بوده است.

با وجود تأکید استاندار مبنی بر اجازه صحبت به این خانم، مجری چنین اجازه‌ای به ایشان نداد و بعد هم میکروفن توسط مسئول «روابط عمومی ارشاد هرمزگان» از تریبون برداشته شد، در حالیکه استاندار علی رغمی که مجدداً و به قصد گوش دادن حرف‌های این خانم به صندلی خود بازگشت که بنشیند ولی برداشتن میکروفن از تریبون، مانع این کار شد.

جا دارد مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد با چنین کارمندانی برخورد نماید تا دیگر این دست بی‌حرمتی‌هایی آنهم در مقابل مقام ارشد استان تکرار نشود.

و در پایان جلسه این خانم، علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل سابق ارشاد هرمزگان که مدیرکل فعلی ارشاد همدان هست را مورد خطاب قرار داده و حرفها و گله‌هایی را از مدیریت غلط درویش‌نژاد در چند سال گذشته مطرح کرد و نکته جالب اینجاست که درویش‌نژاد، همچنان تأکید داشت که حرف‌هایش درست بوده‌اند و حتی بر آنها اصرار هم می‌ورزید.

ارشادی كه بنابر آرمانهای انقلاب اسلامی می‌بايست اسوه اخلاق باشد، امروز مبدل شده به يكی از حاشيه سازترين بخشها و زمانی که وزارتخانه نتواند بر صلاحیت مدیران کل خود نظارت كند، قطعاً نمی‌تواند داعيه‌دار ترویج فرهنگ اسلامی باشد.

متأسفانه تا کی بایستی شاهد برخی اتفاقات مثل بستن تهمت و افترا به خود کارمندان ارشاد توسط مدیرکل آن اداره باشيم.

واحد تخلفات اداری وزارتخانه بایستی برخوردی قاطع و به دور از مصلحت انديشی با اين مسئله کند و ضمن رسيدگی، این موضوع را برای مردم همدان و هرمزگان شفاف‌سازی کند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار