زیر پوستی های غیر رسمی از یک مراسم رسمی/ 6 ماه و 40 دقیقه تأخیر برای یک معارفه فرهنگی
کد خبر: ۷۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 19 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان که مقرر بود رأس راعت 9:30 امروز شروع شود، با 40 دقیقه تأخیر آغاز شد و برگزارکنندگان مراسم مانند رانندگان ماشینهای خطی آنقدر صبر کردند تا سالن طوبی پر بشود و بعد راه افتادند و به این ترتیب مجموع تأخیر در این انتصاب به رکورد کم سابقه 6 ماه و 40 دقیقه رسید.

اولین سخنران مراسم "علی بندرعباسی" سرپرست شش ماهه بود که ترجیح داد دقایقی کوتاه دست نوشته‌ای را بخواند و به نظر می‌رسید میلی به شرح فعالیت‌های دوران کوتاه مدیریتش ندارد و البته روابط عمومی ارشاد با کلیپی درخور، حق مطلب را درباره عملکرد وی ادا کرد.

- مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد هرمزگان نیز که با چند نفر از همکاران همدانی خود در این آیین حاضر شده بود، عمده وقت خود را به تشکر از مسوولان اختصاص داد و کل سالن را دید زد تا هر کسی را که می‌بیند به نحوی مورد تمجید و قدردانی قرار دهد.

- درویش نژاد شاه بیت تقدیر خود از مسوولان را به این عبارت که کمک کردند و " آزار" نرساندند اختصاص داد و گفت: از هرمزگان با آب و هوای 25 درجه بالای صفر به همدان منفی 9 درجه رفته‌ام و تلاش می‌کنم برای هرمزگان آبروداری کنم.

- وی انتصاب خود به سمت مدیرکل ارشاد همدان را مدیون استاندار هرمزگان دانست و مدعی شد هنوز هم در همدان با کمک و پیگیری "همتی" استاندار هرمزگان مشکلات و تنگناهای اعتباری و مالی فرهنگ و ارشاد همدان را حل می‌کند...

- وی همچنین ذوالقدر، نماینده مردم شرق هرمزگان را دوست دهه شصتی خود معرفی و از احمد مرادی دیگر نماینده مجلس نیز به عنوان هم‌رزم جبهه‌ها یاد کرد.

درویش نژاد با این دعا که زیر باران با چتر رنگی قدم زنان با یاد خدا لبخند بزنید، سخنان خود را به پایان رساند و از چشمک و بوس الهی هم غافل نشد.

- ذوالقدر، نماینده مردم شرق استان نیز همچون همیشه با سفرنامه‌های پرو پیمانش پشت تریبون رفت و در مدت چهار دقیقه از شوروی تا لهستان و کویت را درنوردید.

مرادی نماینده مردم بندرعباس نیز بحران مالی هفته نامه‌ها را به استاندار و معاون قرآنی وزارت ارشاد گوشزد کرد و گفت این هفته نامه‌ها اصلا به دنبال مسائل اقتصادی نیستند و فقط دغدغه فرهنگی دارند اما باید آگهی بگیرند تا تعطیل نشوند!

 -استاندار هرمزگان نیز از "علی بندرعباسی" سرپرست شش ماهه ارشاد به عنوان مدیری متواضع نام برد و گفت: خیلی از افراد برای رسیدن به پست دنبال واسطه و طرح نام خود در فضای مجازی و حقیقی هستند اما "بندرعباسی"  اینگونه نبود.

- فریدون همتی بدون اشاره به اینکه اگر بندرعباسی این همه خوب است پس چرا مدیرکل نشد! سفارش وی را به معاون وزیر کرد تا در استانی دیگر مدیرکل شود.

-نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین از وجود 9 گزینه برای تصدی مسوولیت ارشاد هرمزگان نام برد و بدون اشاره به دلایل تأخیر در انتصاب مدیرکل، رسیدن به جمع بندی نهایی و اطمینان از اینکه آیا فرد می‌تواند از عهده این مسوولیت برآید را اخلاق خود در پیگیری امور دانست و تأکید کرد برای خوشایند کسی، مدیر منصوب نمی‌کند.

- استاندار هرمزگان همچنین بر خلاف اطرافیان خوش نویسش، نقدهای مطرح شده درباره برگزار نشدن نمایشگاه کتاب را موجب خوشحالی دانست و برگزاری نمایشگاه را به عنوان اولین مأموریت مدیرکل جدید شفاهی و زبانی به وی ابلاغ کرد.

- همتی با بیان اینکه پیام‌های زیادی را برای برپایی نمایشگاه کتاب از شبکه‌های مجازی دریافت کرده است، گفت: همه باید کمک کنند تا این رویداد بزرگ فرهنگی برگزار شود و سازمان برنامه و بودجه نیز برای تأمین اعتبار آن پای کار بیاید.

 -مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان نیز با بیان اینکه هیچ پیش فرض ذهنی از کسی ندارد به عبارت بهتر دلش پاک است، از مدیرکل امور استانهای وزارت ارشاد تشکر کرد که در جریان انتصابش بارها وی را به حضور پذیرفته است.

 -رضا کمالی زرکانی که در تقدیر از افراد، نام هاشمی تختی را از قلم انداخته بود، این نماینده را در آخر مورد اشاره قرار داد و از وی به خاطر " توصیه‌اش" برای این انتصاب تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به تکیه کلام‌های عارفانه و عاشقانه درویش نژاد به طنز گفت:" با چشمک و بوس‌های خداوندی کار داشت به جاهای خطرناکی می‌کشید که درویش نژاد به همدان رفت."

کمالی - همچنین با ستایش استاندار هرمزگان که اخیراً کسب عنوان مدیر جهادی‌اش رسانه‌ای شده از وی خواست برای شروع کار جهادی در ارشاد هرمزگان، در همین جلسه اعتبار نمایشگاه کتاب را تقبل کند تا این نمایشگاه برگزارشود.

- مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان همچنین از کارکنان این اداره کل خواست در بحرانهای مالی آبروداری کنند و از هنرمندان هم خواست به جای هزینه تراشی، از راه‌های خلاقانه مشکلات را حل کنند...

منبع: خبر هرمزگان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار