کد خبر: ۶۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷ 11 August 2018

تابناک هرمزگان- حضور دو عضو خانه مطبوعات مهمتر بود یا مهمانان روحانی و مدیران سایر تشکلات ،مشاور رسانه ای ومدیرکل روابط عمومی که در واقع حضورشان از دو عضو خانه مطبوعات الزامی تر و شایسته تر بود.

به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم نکوداشت خبرنگاران هرمزگان همزمان با روز خبرنگار در هتل هرمز برگزارشد مراسمی که با حضور بزرگان استان همراه بود و البته عدم حضور معاونین استانداری وبرخی مدیران استان در مراسم تشکل های مستقل رسانه ای استان علامت سؤال بزرگی است که باید پاسخ دهند یا آنان با تقویت تشکل‌های مستقل مشکل دارند!؟!؟ یا تشکل دولت ساخته را ترجیح می دهند!؟!؟اما از نظر محتوایی باید به چند نکته اشاره داشت؛ 
اول: ارم خانه مطبوعات بالاتر از نام الله و استانداری و اداره کل ارشاد قرار داشت. آیا استانداری و ارشاد زیر مجموعه خانه مطبوعات هرمزگان هستند!؟!؟حداقل اگر چنین نیست باید در کنار هم قرار داده می شدند.

نکته دوم

در این برنامه روحانیت معزز و امام جمعه موقت حضور داشتند و شٱن آنها ایجاب می کرد که هنگام تجلیل از فعالان از آنان دعوت می شد ولی متاسفانه احترام روحانیت حاضر در مراسم رعایت نشد.

نکته سوم
حضور دو عضو خانه مطبوعات مهمتر بود یا مهمانان روحانی و مدیران سایر تشکلات ،مشاور رسانه ای ومدیرکل روابط عمومی که در واقع حضورشان از دو عضو خانه مطبوعات الزامی تر و شایسته تر بود.

گویا قبل از این مراسم چندین جلسه برای تفاهم اهالی رسانه و تشکل ها در استانداری و ارشاد برگزار شد ولی برای استاندار محترم که تنها نام مدیر خانه مطبوعات را ذکر فرمودند و برای مخاطبان این مراسم موضوع تعامل و تفاهم مثل خروج آمریکا از برجام شد و خانه بصورت یک جانبه همه چیز را به نام خود ثبت کرد.

نکته چهارم
قرار بود این مراسم تجلیل از فعالان رسانه استان باشد اما حضور کارمندان شهرداری و برخی مدیران روابط عمومی با خانواده بسیار عجیب می نمود.

و نکته آخر
به جای اینکه در این مراسم خبرنگاران محور باشند هنرمند دعوت شده با طنزهایش به فرهنگیان و مردم شریف رودان توهین کرد که انتظار می رود جبران شود.

در نهایت این مراسم تلخ تر از سال گذشته سپری شد امید که مدیران و برنامه ریزان در سالهای آتی بجای مهمانی دادن به برخی کارمندان واقعاً مراسم را در اختیار صاحبان اصلی یعنی خبرنگاران قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
آفرین به نکته سنجی خبرنگار محترم انصافا بی احترامی به روحانیونی مثل جناب فروزان نژاد امام جمعه موقت استان ،جناب میرزایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،جناب ذاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و سایر بزرگواران شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
سلام من یک خبرنگارم وقتی دیدم کارمندان شهرداری با خانواده و عیال محترم و مدیران روابط عمومی و خانواده شرکت داشتند تعجب کردم و گفتم شاید من اشتباهی آمدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
نکته جالب تر جشنواره ای بود که برندگانش خانوادگی بود
ببینید
کاظم گلخنی:
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
ممنونم ازحمایت شما از فرهنگیان و مردم رودان انصافا انتظار ما از رسانه‌ها ی استان حمایت است شهروند رودانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
رسم است که برای برگزاری جشنواره فراخوان. می گذارند که همه شرکت کنند فراخوان این جشنواره کی منتشر شد
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
سلام و عرض ادب. از خبرگزاري تابناك هرمزگان سپاس گزاريم كه نكته بين بودند و به نكات بسيار خوبي اشاره كردند. واقعا همينگونه كه شما اشاره كردين بودش و در اين مراسم چيزي جز توهين و ناراحتي اصحاب رسانه نديديم. مراسمي با عنوان روزخبرنگار و تجليل از خبرنگاران اما به كام افراد غير رسانه اي و مديران. يه نكته ديگه كه ميشه پيگيري كرد. حضور عوض پور و اون دلقك بي فرهنگ ...... بودش كه با پول بيت المال در سطح استان و خارج از استان باعث ترويج بي فرهنگي و بي آبرويي استان هرمزگان مي شوند. به راستي كه نياز است در مراسمات مختلف پول بيت المال را خرج اين افراد كرد. لطفاً اين مورد را هم پيگيري كنيد. با سپاس.
تهمينه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
از شما بخاطر انتشار گزارش توهين به مردم رودان و فرهنگيان تشكر مي كنم اميدوارم مسولان عذر خواهي كنند و بيشتر مردم را اذيت نكنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار