تابناک هرمزگان- در پی توهین در مراسمی که خانه مطبوعات و ارشاد برگزار کرده بودند ، در روز خبرنگار به مردم شریف شهرستان رودان فیصل ضرغامی فرماندار رودان با بیان اینکه شادی لازمه زندگی بوده اما هدف وسیله را توجیه نمی کند ، طی نامه ای رسمی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خواستار عذر خواهی از مردم شهرستان رودان شد.
کد خبر: ۶۴۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 16 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی فرمانداری رودان؛ در پی توهین یک هنرمند غیر حرفه ایی در آیین روز خبرنگار به مردم شریف شهرستان رودان که با واکنش شخصیت ها و کاربران فضای مجازی مواجه شد، فیصل ضرغامی فرماندار رودان در نامه ایی رسمی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خواستار عذر خواهی از مردم شهرستان شد.

فرماندار رودان در این نامه با اعلام مراتب اعتراض مردم شهرستان نسبت به این موضوع تاکید کرده است: شادی و نشاط از ملزومات زندگی امروزی است که با ماشین و ابزار آلات پیوند خورده است؛ اما "هدف، وسیله را توجیه نمی کند." فیصل ضرغامی خاطر نشان کرد:هیچکس و تحت هر عنوانی حتی به بهانه طنز مجاز نیست به هم استانی های عزیز در هر شهر و روستایی و هر قومیتی اهانت نماید و قطعا ناظرین محترم برنامه ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی ادامه داد:در شب 17 مرداد ماه 1397 با اجرای یک هنرمند غیرحرفه ای، توهین هایی به رودان و رودانی ها شد که متأسفانه این اقدام مسبوق به سابقه است، هنر متعهد و مقدس می تواند در جای خود نوید بخش امید، نشاط، کار و تلاش باشد نه اینکه با بکار بردن جملات نازیبا خاطر بیش از 124 هزار شهروند رودانی آزرده شود.

ضرغامی بیان داشت: شهرستان رودان زادگاه بسیاری از مفاخر هرمزگان است و با داشتن فرهنگ و تاریخی غنی با تقدیم 210 شهید به ایران اسلامی و مردمی با فرهنگ و متعهد به نظام و انقلاب اسلامی هرگز این رفتار ناشایست را نخواهد پذیرفت.

فرماندار رودان در خاتمه این نامه خواستار ایجاد زمینه عذر خواهی از مردم شریف شهرستان رودان از طرف عوامل برگزار کننده آن آیین و تذکر قانونی، قاطع  به فرد خاطی شد.

شایان ذکر است مراسم دیگری که خبرنگار محور بود ، برای خبرنگاران به همت انجمن های صنفی کارفرمایی و روزنامه‌نگاری مطبوعات برگزار شد ، و طی این مراسم پذیرایی خوب و تجلیل در خور شأن و منزلت همه حاضرین صورت گرفت، و حتی کسانی که نتوانسته بودند به دلیل دوری مسافت به مرکز استان بیایند و در مراسم شرکت کنند هدایای آنها برایشان ارسال گشت و بدون هیچگونه حاشیه و دلخوری با شکوه پایان یافت.
انتهای پیام/*

 

 در همین زمینه :

 

مراسم به نام خبرنگار به کام کارمندان

 

با طنز قومیتی شأن مردم را به تاراج نبرید

 

در مراسمی خبرنگار محور؛ اعضای انجمن های صنفی کارفرمایان و روزنامه‌نگاران تجلیل شدند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک شهروند رودانی از کمپین توهین به همه قومیت ها محکوم است
|
Netherlands
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
با سلام و سپاس و تشکر از تابناک تنها رسانه بودی که از مردم رودان و حیثیت آنها دفاع کرد ، تشکر ویژه از فرماندار توانمند رودان که در دفاع از هویت مردم خودش قلم می‌زند .
خیلی آدم با غیرتی هستی جناب آقای عباسی از همه رسانه هایی که ادعای بومی بودن را دارند شما بومی تری از روزنامه‌های دیگر توقع داشتیم که بنویسند اما مسائل شخصی و خنثی بودن را برگزیدند در واقع آن اشخاص که جرأت این را ندارند برای مردم قلم بزنند دشمن مردم اند ، آقای عباسی من شما را یکبار دیدم که به رودان آمدید حدود فکر کنم هشت سال پیش بود یا بیشتر برای مسابقات ورزشی آمده بودید در رشته ورزشی دیدید که رودانی ها شرکت کننده ندارند فراموش نمیکنم از تیم بندرعباس انصراف دادید باوجوداینکه از بندرعباس تیم را بسته بودند و از طرف رودان در مسابقات شرکت کرده اید ، امروز که در عرصه رسانه هم به رودانی ها توهین شد شما از ما دفاع کردید در واقع مدافع انسانیت بودید.
تنها کسی در روز خبرنگار به روایت تصویر نخندید شما بودید کلیه مسئولین از ته دل برای ما خندیدند بازم به غیرت فرماندار.

با این حال از خدا می ترسید و رضای او را در نظر داری و دعای خیر ما مردم رودان بدرقه راهت باشد جناب آقای عباسی مرد اخلاق و فرماندار غیرتمند و مردمی رودان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار