مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: ۹۵۳ واحد نهضت ملی مسکن در استان به مرحله اتمام عملیات ساختمانی رسید.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 23 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، میر محمد مودی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسا‌ن‌جنوبی امروز در شورای مسکن استان که در این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: ۴۷ سایت آماده سازی در خراسان جنوبی که ۳۹ سایت دارای طرح تفکیکی است و ۳۸ سایت دارای طرح آماده سازی است.

به گفته وی از این تعداد ۲۸ سایت دارای قرارداد با شهرداری‌های استان، ۲ سایت قرارداد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۹ سایت قرارداد با مؤسسه بسیج دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: ۱۱۶ هزار و ۷۸۵ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۹۷ نفر تأیید نهایی شده و برای تعداد ۲۴ هزار و ۲۹ واحد پروژه تعریف شده و ۲۱ هزار و ۸۳۸ واحد نیز تخصیص پروژه یافته است.

مودی افزود: تاکنون برای ۱۹ هزار و ۵۷۶ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۹ واحد به مرحله اتمام فونداسیون، ۷ هزار و ۴۸۹ واحد مرحله اتمام اسکلت و سقف، ۳ هزار و ۸۷۶ واحد مرحله اتمام سفت کاری، هزار و ۸۴۴ واحد به مرحله اتمام نازک کاری و ۹۵۳ واحد به مرحله اتمام عملیات ساختمانی رسیده است.

در این جلسه آخرین وضعیت عملیات آماده سازی ۲۸ سایت طرح نهضت ملی مسکن استان که مجری آن‌ها شهرداری‌های استان هستند به تفکیک هر شهر بررسی شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار