مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه بنیاد مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال ۱۳۸۶ تاکیدات مقام معظم رهبری بر پیوست فرهنگی بود که در حوزه مسائل اقتصادی و عمرانی باید پیوست فرهنگی اتفاق بیافتد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ 08 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضایی، امروز دوشنبه ۲۰ فروردین در نشست خبری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اصحاب رسانه، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است امام راحل حسابی تحت عنوان حساب ۱۰۰ برای ساخت مسکن محرومین افتتاح کردند حسای ۱۰۰ در تمام شعب بانک ملی سراسر کشور تاسیس کردند و آن‌هایی که توان مالی دارند به حساب پول واریز کنند.

وی بیان کرد: حساب بنیاد مسکن به نام حساب ۱۰۰ امام راحل (ره) است که زیر نظر مقام معظم رهبری بوده و لذا نگاه ما به فرمایش حضرت بوده آنچه را که سیاست‌های نهاد تسهیل کردند و بحث جهاد تبیین در بنیاد مسکن به وقوع پیوست و بستری را نیز فراهم کرد.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های نسل جوان بحث مسکن بوده، گفت: با اقدام جهادی که به معنی کار تلاش و جهاد تبیین و امید آفرینی این بستر در بنیاد فراهم و اقدامات خوبی انجام شده است.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه بنیاد مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموریت اساسی بنیاد مسکن بحث تامین مسکن محرومین است که تحت عنوان حساب ۱۰۰ در بازه زمانی تحت شعاع یکسری مسائل قرار گرفت و کمتر شد، ولی از هر نظر به آن توجه ویژه‌ایی شده است.

وی گفت: در سال گذشته ۴ میلیارد ۲۰۰ تومان از ناحیه حساب ۱۰۰ که شامل کمک نقدی و غیر نقدی می‌شود و ۳۸ نفر متقاضی بوده که مسکن به آن‌ها تعلق گرفت.

حجت الاسلام رضایی افزود: در بعضی از مناطق صفر تا صد را بنیاد مسکن قبول کرده و در جا‌هایی نیز مصالح وارد شده است.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: انجمن خیرین است از سال ۱۳۸۴ شکل گرفته و پروژه‌های انجام شده یک میلیون ۱۸۵ هزار نفر که از این تعداد ۶۸۲ مسکن را تحویل گرفتند و ۵۰۳ واحد در حال ساخت بوده‌است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۳۸۶ تاکیدات مقام معظم رهبری بر پیوست فرهنگی بود که در حوزه مسائل اقتصادی و عمرانی باید پیوست فرهنگی اتفاق بیافتد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار