معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر میزبان پنجمین پودمان آموزشی وزارت کشور با حضور حدود ۴۰ نفر از کارکنان استانداری‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 31 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و رئیس کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نشست کمیته اجرایی مدیریت دانش، اظهار داشت: طرح استقرار نظام جامع مدیریت دانش با راهبری مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از سال ۱۴۰۱ بطور همزمان در استانداری‌های سراسر کشور آغاز و مراحل مختلف آن اجرایی شده است.

وی از برگزاری پنجمین پودمان آموزشی وزارت کشور در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با عنایت به طرح‌ریزی پودمان آموزشی مدیریت دانش برای کارکنان وزارت کشور، با هماهنگی صورت گرفته استان بوشهر میزبان پنجمین پودمان آموزشی با حضور حدود ۴۰ نفر از کارکنان استانداری‌ها خواهد بود.

جعفری بیان داشت: استقرار پایدار نظام جامع مدیریت دانش، مستلزم توسعه و تقویت فرهنگ سازمانی در راستای ترغیب و تشویق کارکنان به مشارکت در فعالیت‌های گروهی و تیمی و تبادل و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، اطلاع‌رسانی صحیح، آموزش‌های کاربردی و مشوق‌های انگیزشی لازم است تا بستر مناسب برای همکاری تمامی کارکنان در این طرح مهم فراهم شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار