فرماندار شهرستان بوشهر گفت: کارگروه نحوه مشارکت موثر مردم در اقتصاد در این شهرستان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷ 20 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، صالح رحیمی با اعلام این خبر افزود: این کارگروه با هدف نحوه موثر مشارکت مردم و با حضور اقتصاددانان استان، اساتید اقتصادی دانشگاه‌های استان، فعالین اقتصادی شهرستان بوشهر بزودی در بوشهر تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: تجربه ۸ سال دفاع مقدس و نیز دوران کرونا از جمله موفقیت‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی است که با مشارکت موثر مردم اتفاق افتاد.

فرماندار بوشهر برگزاری با شکوه و با ۴ اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت و نیز برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر از جمله مهمترین برنامه‌های برگزارشده در سال گذشته عنوان کرد.

وی افزایش مشارکت ۷۰ هزار نفری در انتخابات مجلس دوازدهم نسبت به دوره یازدهم که ۶۷ هزارنفربوده، کثرت داوطلبان مجلس دوازدهم نسبت به دوره قبل وهماهنگی کم نظیر عوامل نظارت و اجرایی را ازجمله مواردی ذکر کرد که در دوره‌های انتخابات مجلس کم نظیر بوده است.

فرماندار بوشهر برگزاری یادواره ۵۸۶ شهدای شهرستان بوشهر را در سال گذشته در مقیاس یک کنگره ملی عنوان کرد که با مشارکت بی‌نظیر مردم و با سخنرانی سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار