رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجو معلمان در روستا‌های بخش بوشکان شهرستان دشتستان گفت: حضور دانشجو معلمان انقلابی در اردوی جهادی ذکات دانش اندوزی آنهاست.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴ 19 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، رضا درویشی با بیان این مطلب افزود: دانشجومعلمان جهادگر با حضور خود در اردو‌های جهادی به تمرین ایثار، گذشت، خودسازی و خدمت به وطن می‌پردازند و این بسیار باارزش است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز در توسعه کمی و کیفی کشور همه نقش آفرین هستند و دانشجویان نیز از اقشار تاثیرگذار در این عرصه هستند و در این میان دانشجویان جهادی نقشی پیشران و پیشرو دارند.

درویشی بیان کرد: دانشجویان انقلابی و جهادی ما با حضور در مناطق محروم آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی را متجلی می‌سازند و گفتمان انقلاب اسلامی را به شکل عینی در این مناطق بازتعریف کرده و این گفتمان را شکوهی دیگر می‌بخشند و ما در دانشگاه همواره حامی این رویکرد تحولی بسیج دانشجویی هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا تیم جهادی دانشجومعلمان بسیجی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای سومین بار در بخش بوشکان دشتستان و در روستا‌های ایلشهر، شلدان و امامزاده حاضر شده و در سه حوزه آموزشی، تربیتی و عمرانی در حال خدمت رسانی هستند.

درویشی به برخی فعالیت‌های این تیم جهادی در این روستا‌ها اشاره و ادامه داد: اجرای برنامه‌های آموزشی در زمینه رفع اشکالات درسی در ریاضی، ادبیات، قرآن و برنامه‌هایی نظیر کارگاه قصه گویی، تئاتر، نقاشی و رنگ آمیزی با محوریت مسئله فلسطین، مهارت‌های زندگی نظیر کنترل احساسات من جمله خشم، مهارت نه گفتن و ... در این اردوی جهادی به جامعه هدف آموزش داده و اجرایی شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: هجرت دانشجو معلمان از چهارشنبه صبح شروع شده و تا جمعه شب ادامه دار است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار