مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش میانگین مصرف بنزین ‌در کشور خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف بنزین امسال نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 03 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، جعفر سالاری‌نسب با بیان اینکه مصرف فرآورده‌های نفتی در کشور بالاست از مردم درخواست کرد در زمینه مصرف سوخت و انرژی از جمله نفت، گاز، بنزین، نفت و گاز مدیریت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بار دیگر با تاکید بر اینکه "مصرف انرژی در ایران نسبت به دیگر نقاط جهان بسیار بالا‌ست"، افزود: استاندارد‌هایی که در مصرف انرژی در جهان رعایت می‌شود، در برخی موارد در کشورمان ۳ تا ۴ برابر بیشتر است.

‌وی در پاسخ به این سئوال که آیا رکود مصرف بنزین که بعضا در خبر‌ها اعلام می‌شود صحت دارد، تصریح کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد امسال بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال قبل در مصرف بنزین افزایش داشته‌ایم.

سالاری‌نسب با بیان ا‌ینکه برای تأمین سوخت فصل زمستان و نیروگاه‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به تولید خوب فرآورده‌های نفتی در کشور، هیچ نگرانی برای تأمین سوخت بنزین و نفت و گاز نداریم.

وی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به سئوال پیرامون تأمین سوخت بنزین برای تعطیلات نوروز نیز خاطرنشان کرد: برای نوروز آینده هم در تأمین بنزین مشکلی نداریم.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار