مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تعیین تکلیف جایگاه‌های نیمه تمام پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای این مهم راهکارهای اساسی اتخاذ شده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 02 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، جعفر سالاری‌نسب ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر بررسی مشکلات در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشکلات نازل‌های برخی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی استان بوشهر که دستگاه قضا ورود کرده برطرف شده است و اکنون همه جایگاه‌ها در سرویس خدمات‌رسانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بنزین و گازوئیل به اندازه کافی برای استان بوشهر تأمین شده است گفت: مخازن ذخیره مواد نفتی در استان بوشهر پر است و هیچ مشکلی در توزیع و عرضه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به احداث جایگاه‌های نیمه تمام عرضه مواد نفتی در استان گفت: برای تکمیل و راه‌ندازی این جایگاه‌ها راهکار‌های لازم اتخاذ شده است.

سالاری‌نسب از تعیین تکلیف جایگاه‌های نیمه تمام پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: جایگاه‌های نیمه تمام توزیع فرآورده‌های نفتی استان بوشهر که دارای موافقت اصولی هستند و در زمان تعیین شده راه‌اندازی نکرده‌اند باید نسبت به تکمیل آن بر اساس برنامه زمانبندی اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر برای ساخت این جایگاه‌ها هنوز اقدامی انجام نشده، این جایگاه‌ها به دیگر سرمایه‌گذاران متقاضی که دارای تمکن مالی لازم هستند واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اضافه کرد: تلاش می‌شود مردم در تأمین سوخت مواد نفتی مشکل نداشته باشند و به‌راحتی فرآورده‌های نفتی در اختیار آنان قرار گرفته شود.

ضرورت تکمیل جایگاه‌های نیمه تمام توزیع فرآورده‌های نفتی استان بوشهر

استاندار بوشهر هم با قدردانی از خدمات مدیر قبلی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر برای علی رضا برازجانی، مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

احمد محمدی‌زاده با تأکید بر توجه مطالبات مردم و خدمات‌رسانی مطلوب به آنان افزود: خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از رسالت و مأموریت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری است و در این راستا از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

وی با اشاره به نیمه تمام بودن برخی از جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: اکنون 12 جایگاه توزیع فرآورده‌های نفتی در مسیر‌های بین راهی استان بوشهر نیمه تمام است که تکمیل این مراکز و جایگاه‌ها باید در دستور کار قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر پیشرفت فیزیکی برخی از جایگاه‌های توزیع فرآورده نفتی نیمه تمام را 90 درصد دانست و افزود: در فعال و وارد مدار شدن این جایگاه‌ها تسریع شود.

محمدی‌زاده توسعه جایگاه‌های CNG را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: توسعه این جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر یک ضرورت است.

وی با اشاره به تولید و توزیع 75 درصد گاز کشور از پالایشگاه‌های مستقر در استان بوشهر تأکید کرد: با این ظرفیت، نباید این استان در جایگاه‌های سوخت CNG کمبود داشته باشد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار