رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای مفاد برنامه‌های سند آمایش سرزمینی با جدیت شروع شده و انجام آن موجب ایجاد ثروت و فرصت برای استان و دانشگاه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 30 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان با توجه به ماهیت تاریخی و اهمیتی در استان بوشهر از جایگاه خاصی در برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به رسالت‌های اجتماعی جدید دانشگاه، برنامه‌های دانشگاه در ۲ حوزه اشتغال‌زایی و فعال‌سازی ظرفیت‌ها د‌ر برنامه‌های علمی و پژوهشی در استان پی‌ریزی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه‌های دانشجویی، موجب ایجاد فرصت‌های شغلی، شکوفایی ظرفیت‌های استان مانند خرما، افزایش سطح امید و ارتقای سطح فرهنگی خواهد شد.

رازقی با تشریح طرح تحول و تعالی دانشگاه و نیز سند آمایش سرزمینی، اعلام کرد: در طرح‌ها تمام نیاز‌های هر منطقه مثل رشته‌های تحصیلی، دانش بنیان، اشتغالزایی، ظرفت‌های پایین دستی و بالادستی و ... اعمال شده است که اجرای مفاد برنامه‌های با جدیت شروع شده و انجام آن موجب ایجاد ثروت و فرصت برای استان و دانشگاه خواهد شد.

وی برگزاری همایش «دشتستان، آینده و پیشرفت»، را ازجمله برنامه‌های اجرایی این دانشگاه دانست و اضافه داشت: ازجمله برنامه‌های پیش‌رو، برگزاری همایش اشتغال‌زایی است که علاوه بر معرفی مشاغل به بخش خصوصی منجر به جذب سرمایه‌گذار در برنامه‌های دانشگاه، اجرای ایده‌های دانشجویان و جذب دانشجویان خلاق در شرکت‌ها می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: توسعه رشته‌های پزشکی نیز در دستور کار است و تاکنون موفق به گرفتن مجوز رشته پرستاری شده‌ایم که تلاش می‌شود تا بهمن‌ماه، این رشته فعال شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار