نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیکیری مشکلات بخش کشاورزی به ویژه نخل‌داران را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مذاکره با وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات کشاورزان دستورات لازم صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 21 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، ابراهیم رضایی ظهر امروز در بررسی مشکلات مناطق کم برخوردار دشتستان یکی از مطالبات مهم مردم روستا‌های این شهرستان تأمین زیرساخت‌های درمانی دانست و اظهار داشت: با پیگیری انجام شده یک دستگاه آمبولانس به مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهرود سفلی بخش ارم دشتستان واگذار شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: با پیگیری انجام شده بخش‌های ارم و بوشکان از سوی بنیاد علوی در ۲ سال گذشته به عنوان منطقه هدف شناسایی و انتخاب شده و تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه‌های مختلف اقداماتی انجام شده و تأمین آمبولانس یکی از اقدامات در این بخش است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای، از تحقق مطالبات کشاورزی دشتستان و دستور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و بیان کرد: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی مطالبات کشاورزان دشتستان در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که دستور لازم برای تحقق مطالبات کشاورزان صادر کرد.

وی تأمین مالی طرح‌های تحول نخیلات و آبیاری نوین، حل مشکلات مرغداری‌ها، توسعه صنایع کشاورزی، سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی کشاورزی را از دیگر موارد مطرح شده با وزیر جهاد کشاورزی دانست و تصریح کرد: حمایت از حوزه تولید و اشتغال در دستور کار قرار دارد و امسال تحول مهمی ایجاد می‌شود.

فرماندار دشتستان نیز با بیان اینکه در دولت سیزدهم تحول مهمی در توسعه زیرساخت‌ها ایجاد شده است اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم تأمین آب در بخش شرب و کشاورزی است که در این راستا طرح‌های مهم از جمله ساخت سد و آب‌شیرین‌کن اجرا شده است.

احمد بنافی از توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: دشتستان قطب تولید محصولات کشاورزی از جمله خرما و گندم استان بوشهر است که در این راستا زیرساخت‌های مهم تدوین و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: دشتستان دارای ظرفیت و توانمندی بالایی در حوزه‌های مختلف است که باید استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

بنافی افزود: نقش جوانان در توسعه و پیشرفت غیرقابل انکار است و جوانان دشتستان همواره در راستای موفقیت شهرستان گام برداشته‌اند.

فرماندار دشتستان از اجرا ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در شهریورماه امسال، ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز به کار کرد که هم اکنون فعال است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار