رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر حماسه‌های غرور آفرینی را برای کشور رقم زده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 02 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از مهر، محمدزمان مشایخ صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی بزرگ و پرافتخار است.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان بوشهر گفت: استان بوشهر با داشتن قهرمانانی پرافتخار و جاودانه در تاریخچه خود توانسته است تا به حال حماسه‌های غرور آفرینی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

مشایخ با اشاره به اینکه استان بوشهر از جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور برخوردار است افزود: استان بوشهر با داشتن پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌اتمی و تأسیسات هسته‌ای از اهمیت بسیار ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان بوشهر خاطرنشان کرد: به همین دلیل شایسته است همگی در راستای حفظ این مهم از آن با تمام توان خود مراقبت و پاسداری کنیم.

آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان بوشهر با حضور معاون اول رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح این استان و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان بوشهر در سالن ۲۲ بهمن شهرستان بوشهر برگزار شد.

در پایان این آئین طی حکمی از طرف غلامحسین محسنی اژه‌ای، کریم بحرانی فرد به عنوان دادستان نظامی سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان بوشهر منصوب شد و به پاس زحمات محمد مهدیان دادستان سابق این استان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: بوشهر ، مردم بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار