شوط صاحب بازارچه تجاری میشود

کد خبر: ۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 24 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایسنا، مهندس حسین فروزان در جلسه‌ی بررسی مسائل و مشکلات راه‌اندازی بازارچه‌ی تجاری در شوط گفت: پس از راه‌اندازی بازار تجاری منطقه آزاد ماکو، مقدمات راه‌اندازی فروشگاه‌هایی برای عرضه‌ی کالاهای همراه مسافر در شهرستان شوط فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در منطقه‌ی آزاد ماکو هر مسافر براساس قانون می‌تواند به میزان 80 دلار کالا بدون گمرک از منطقه‌ی خارج کند، افزود: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی بازار تجاری، توسعه‌ی گردشگری و تجارت در شوط رونق بگیرد.

مدیر عامل سازمان منطقه‌ی آزاد ماکو تصریح کرد: راه‌اندازی این بازار آغاز خوبی برای رونق اقتصادی، توسعه و آبادانی شهرستان شوط است که عملیات احداث بازارچه تجاری این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود و هزینه‌ی احداث این پروژه 200 میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازارچه شهرستان شوط در نزدیکی مرز بازرگان به‌عنوان فعال‌ترین مرز مشترک میان ایران و ترکیه، اظهار کرد: با راه‌اندازی این بازار، مبادلات بازرگانی بین دو کشور در شهرستان شوط متحول می‌شود.

رحمان محمدزاده شهردار شوط نیز در این جلسه از واگذاری 10 هزار مترمربع زمین برای راه‌اندازی و احداث بازارچه تجاری شهرستان شوط خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار