عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

حمله به رژیم غاصب صهیونیستی باید زودتر اتفاق می‌افتاد/ محو رژیم صهیونیستی در صورت تکرار وحشی‌گری‌ها

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس گفت: حمله موشکی ایران به رژیم غاصب و خونریز صهیونیستی باید زودتر اتفاق می‌افتاد و اگر این جنایتکاران بخواهند خطا‌های بیشتری مرتکب شوند، از روی زمین محو می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ 02 October 2024
حمله به رژیم غاصب صهیونیستی باید زودتر اتفاق می‌افتاد/ محو رژیم صهیونیستی در صورت تکرار وحشی‌گری‌ها
عمر علی‌پور اقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک در ارومیه ضمن تبریک و قدردانی از سپاه و نیرو‌های هوا و فضا به دلیل موفقیت ایران در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این اتفاق خواست قلبی ایران و امت مسلمان بود و اگر زودتر اتفاق می‌افتاد شاید شاهد ترور سید مقاومت و سردار نیلفروشان و دیگر فجایع نبودیم.
وی افزود: صبر آزادگان جهان در برابر جنایات این عناصر دست نشانده غرب لبریز شده و انجام موفقیت‌آمیز این عملیات موشکی توانست از جنایات و وحشی گری صهیونیست‌ها بکاهد.
نماینده ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر رژیم جعلی صهیونیستی مرتکب خطای استراتژیک شده و بخواهد پاسخ ایران را بدهد، اینبار باید منتظر محو شدنش از روی زمین باشد.
علی‌پور اقدم ادامه داد: هر چند که قدرت موشکی ایران عامل بازدارندگی است، ولی وحدت جهان اسلام افسار این رژیم وحشی جنایتکار را برای همیشه می‌کشد.
وی یادآور شد: پس از حادثه انفجار پیجر‌ها و یا حمله به لبنان و ترور سید حسن نصرالله دشمن چنان وقیح و پررو شده بود که ایران را تهدید به ترور رهبران و یا حمله می‌کرد.
نماینده ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در محلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه پایان دادن به هر نوع تجاوز و تعدی و زیاده خواهی غرب و این عنصر فاسد در منطقه، نهراسیدن مسلمانان از مرگ و استقبال آنان از شهادت است تا با شجاعت تمام بتوان جلوی این دشمنان خون خوار ایستاد و راه آزادی قدس و عزت جهان اسلام و امت مسلمان را برای آیندگان هموار کرد.
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار