دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل

استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد گفت: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج، علاقه‌مند برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و تأسیس و احداث مراکز علمی در کشور هستند که نیاز است برای جذب این افراد برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۷۵۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 22 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری امروز در دیدار با مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد اظهار کرد: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج، علاقه‌مند برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و تأسیس و احداث مراکز علمی در کشور هستند که نیاز است برای جذب این افراد برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات ایرانیان مقیم خارج از کشور در حوزه‌های مختلف، بر جذب این ظرفیت‌ها به ویژه استفاده از تجربیات و یافته‌های علمی در حوزه پزشکی در مراکز درمانی استان تاکید کرد.

فرهاد افشار مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد و استاد ایرانی کرسی جامعه شناسی دانشگاه برن نیز در این دیدار طرح‌ها و ایده‌های خود را در حوزه دعوت از پزشکان مطرح دنیا برای ارائه یافته‌های علمی به پزشکان استان و همچنین ایجاد اتاق فکر اساتید مطرح پزشکی دنیا در آذربایجان‌غربی و انجام فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه در بخش‌های مختلف در استان ارائه کرد.

 فرهاد افشار مؤسس اولین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار