مهدی طالقانی خطاب به شهردار تهران و شورای شهر:

نام پدرم را از «خیابان طالقانی» حذف کنید

مهدی طالقانی، فرزند مرحوم آیت الله طالقانی خواستار تغییر نام خیابان آیت الله طالقانی تهران و حذف نام پدرش از این خیابان شد. طالقانی گفت: می­ خواهم به آقای حناچی و شورای شهر پیشنهاد بدهم که اسم آقا (آیت الله طالقانی) را از خیابان طالقانی بردارند. چون دوست نداریم از اسم ایشان استفاده ببرند.
کد خبر: ۷۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 04 February 2019

درخواست مهدی طالقانی از شهردار تهران و شورای شهر: نام پدرم را از روی «خیابان طالقانی» حذف کنید / دوست نداریم از نام ایشان استفاده ببرند

مهدی طالقانی، فرزند مرحوم آیت الله طالقانی خواستار تغییر نام خیابان آیت الله طالقانی تهران و حذف نام پدرش از این خیابان شد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ مهدی طالقانی در گفتگو با خبرنگار «انتخاب»، درباره موضوع پاک کردن عکس آیت ­الله طالقانی در خیابان طالقانی تهران گفت: سال ۸۸ به مناسبت صدمین سال تولد آقا به ­ما گفتند، قرار است، عکسی از آقای طالقانی کشیده شود که شد، اما چند وقت پیش عکس را پاک کرده و تبلیغات محصولات زیبایی یک شرکت محصولات بهداشتی را به­ جایش گذاشته بودند.

درخواست مهدی طالقانی از شهردار تهران و شورای شهر: نام پدرم را از روی «خیابان طالقانی» حذف کنید / دوست نداریم از نام ایشان استفاده ببرند

او ادامه داد: من اعتراض کردم و حتی در بهشت ­زهرا هم آقای حناچی را دیدم که اطرافیانش گفتند، به شهردار چیزی نگویم.

طالقانی با بیان اینکه ظاهرا آن تبلیغ را هم پاک شده، اظهار داشت: به­ ما گفتند، صاحبخانه راضی نیست، این در حالی است که مالکیت دیوار‌ها به ­عهده شهرداری است.

طالقانی همچنین گفت: می­ خواهم به آقای حناچی و شورای شهر پیشنهاد بدهم که اسم آقا (آیت الله طالقانی) را از خیابان طالقانی بردارند. چون دوست نداریم، از اسم ایشان استفاده ببرند.

اظهارات فوق بخش کوتاهی از گفت و گوی تفصیلی مهدی طالقانی با «انتخاب» است که متن کامل آن، بزودی منتشر می شود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار